Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:Narita schreef:Sorry meid, maar B niet echt ‚groot’ voor een 13-jarige.
TS, als het een beetje in de buurt is zou ik eens een kijkje nemen bij de primark. Verder loop ik altijd gewoon een rondje door de stad en vraag ik het in de winkel zelf. Als wat ze aanbieden niet bij me past loop ik zo weer doorZeker omdat D nog een hele gangbare maat is.
Ja maar ik ben nogal heel klein voor mijn leeftijd en ik heb de dikste van de klas zo ongeveer. Dus ja...
Safiera schreef:Ik kreeg al een tip voor een winkel met bh's in grotere maten, maar vond daar de sportbh's er niet fijn uitzien. (smalle bandjes ed)
Ik zou heel blij worden van een goede sportbh in maat 75/80 I/J... Iemand een idee?
Een paar jaar terug ontdekte ik ShockAbsorber, dat was de eerste bh ooit waar mee ik kon hardlopen. Daarvan prop ik me nu in een 75 H. Waarvan de cup inmiddels zo uitpuilt dat het eigenlijk niet meer kan.
Wat dragen jullie met sporten?
en dan de level 4 run BH! De meest stevige die er is... miamivice schreef:Zoals hierboven gezegd: Prima donna. Ik heb ook grote borsten en draag alleen maar Prima donna. Wel in de uitverkoop. Ik weet mijn maat en bij de bijenkorf bijvoorbeeld hebben ze vaak aanbiedingen. Succes!
Udo2001 schreef:Safiera schreef:Ik kreeg al een tip voor een winkel met bh's in grotere maten, maar vond daar de sportbh's er niet fijn uitzien. (smalle bandjes ed)
Ik zou heel blij worden van een goede sportbh in maat 75/80 I/J... Iemand een idee?
Een paar jaar terug ontdekte ik ShockAbsorber, dat was de eerste bh ooit waar mee ik kon hardlopen. Daarvan prop ik me nu in een 75 H. Waarvan de cup inmiddels zo uitpuilt dat het eigenlijk niet meer kan.
Wat dragen jullie met sporten?
Shockabsorberen dan de level 4 run BH! De meest stevige die er is...

fargo schreef:Het is heel stevig elastisch materiaal .. Ik heb dit model en als je inzoomt zie je wel dat het echt dicht geweven is en dikker is dan een reguliere bh. http://www.lace-lingerie.nl/commodity/11561
en je hebt 4 haakjes achter - dus een bredere band, zit ook een foto van bij moet je maar even kijken!
KootMiraDrum schreef:fargo schreef:Het is heel stevig elastisch materiaal .. Ik heb dit model en als je inzoomt zie je wel dat het echt dicht geweven is en dikker is dan een reguliere bh. http://www.lace-lingerie.nl/commodity/11561
en je hebt 4 haakjes achter - dus een bredere band, zit ook een foto van bij moet je maar even kijken!
De afbeelding laat 3 haakjes zien....
Hier ook altijd het probleem, modellen varierend van punt tot hangzak tot fruitschaal.
Jolien87 schreef:Als het gaat om mijn voorgevel dan kan ik wel zeggen dat ik een maatje meer heb. (85/80 D)
Niet ieder beha-model zit mij dus even goed. Het liefst draag ik voorgevormde beugelbeha's waar de dames voor het grootste deel in zitten verpakt, dus geen cups waar de tepels nog maar net onder de rand verdwijnen. Bij dat soort beha's hoef ik maar één keer op en neer te springen en de dames ontsnappen.
Nu heb ik een aantal beha's van Sapph die ik erg fijn vind, maar aangezien ik ook weleens wat anders wil, ben ik benieuwd wie mij kan vertellen welke beha's nog meer fijn zijn. Ik wil namelijk ook graag mooie beha's dragen zonder dat ik beperkt ben tot sportmodellen.
Kleine toevoeging:
D is natuurlijk geen absurd grote maat, maar het gaat me voornamelijk om de vorm van de cups. Veel beha's zijn voor mij te laag uitgesneden, terwijl ik graag beha's draag met hoge/hogere uitgesneden cups.
Safiera schreef:miamivice, Udo2001: Shock Absorber gaat maar tot cup H helaas
fargo: tot welke cupmaat gaat de Anita sportbh? En hoe stevig is stevig?

) Voor dat geld vind ik dat wel belangrijk.