Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De Liquid Caps kwak ik altijd zo ver mogelijk achterin mijn mond, waarna ik een flinke slok water neem.
) nog niet konden slikken, was ze pletten en met een grote hap Nutella naar binnen wurmen. Was nog steeds ranzig, maar beter dan het 'puur' opeten van die krengen.
Heel soms heb ik ook nog even moeite, dan wil het ineens niet meer ofzo, dan drink ik eerst wat.. genja schreef:Maar met pillen pletten en met melkproducten naar binnen werken moet je wel opletten kan lang niet bij alles.
Bij paracetamol geen probleem hoor
ladypaard schreef:ik doe een slok in mn mond, prop pil er dan bij in en meteen doorslikken en grote slokken drinken erachteraanEn ow wee als de pil dan toch niet met die grote slok is mee gegaan
![]()
Maar je kunt de paracetamol als het goed is doormidden snijden. Zijn ze alweer een stukje kleiner.
(enne morgen anders even die occilicocsium (ofzoiets) halen. Werkte bij mij toen erg goed terwijl ik doodziek was, toch nog even op dat moment een paar dagen moest knallen (zowel studie als toen werk)
)
edit: je wilt trouwens niet zien als je met een slok in je mond een pil erbij probeert te douwen zonder te knoeienHet gaat niet altijd helemaal goed
haha denk aan "loopt in straaltje eruit" of zelf aan "spoeistand"
Heb een aflevering van de rekenkamer of dat andere programma gezien, maar dat is echt kwakzalverij, als je geinteresseerd bent wil ik de afl. wel voor je opzoeken.