zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:31

Welkom, en wat heftig zeg!! Je bent dus van ver gekomen en daar mag je trots op zijn! +:)+

Bij de pakken neer gaan zitten helpt niemand maar soms heb je momenten dat je even niet anders kan en dan heb je mensen om je heen nodig die je wel oppakken en een zetje geven. Je hebt ze ook die je na het opkrabbelen weer net zo hard onderuit schoppen maar dat zul je houden.

Dit topic is wel fijn, we kunnen elkaar even helpen als het moeilijk word.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:57

Ik ben even blij
Kan morgen terecht bij de kinderarts en dan gaan ze me weer helemaal onder zoeken en naar alles luisteren enz longen en dat soort dingen hopelijk kunnen we dan eindelijk een goeie behandeling vinden

En voor alle andere heel veel su6

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 15:59

Wat fijn!! Nu hopen dat er een goed behandelplan uit komt. Morgen een spannende dag dus. Ik zal aan je denken!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:01

Dankjewel der is sws al wat druk van me af
Ik maak me sws veel drukker ook vanwegemijn autisme maar het moet nu hopelijk goed komen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:02

Dat je je druk maakt is niet gek, zoiets is ook spannend. Ik neem aan dat je ouder(s) meegaan? Dat is ook wel een fijne steun denk ik?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:03

Ja mijn moeder gaat mee me vader moet werken maar die bellen we daarna altijd op

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:03

Dat is beter nieuws voor nu, Maatje. Succes morgen!

En dat druk maken is normaal, vrees ik. Ik zie ook nog altijd op tegen onderzoeken, helemaal als het weer bij een onbekende behandelaar is.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:06

Ik wil me ook melden :)

Lees vanaf het begin een beetje mee..

Ik zit nu in mijn observatie maand van de revalidatie, volgende week krijg ik mijn vaste programma maar het lijkt erop dat dit 2-3 keer per week fysio en 1 keer in de 2 weken ergo gaat worden.

Ik revalideer voor de ziekte van Lyme, die diagnose heb ik nu anderhalf jaar maar ik ben al 6 jaar 'ziek' dus het is de vraag hoe lang het er al zit. Al mijn gewrichten zijn ontstoken, mijn spieren zijn verslapt en ik ben chronisch moe.

Vorige week hem ik de conditie test gehad (fietsen met ophogende weerstand, mijn hartslag kwam tot 185 :') ) en mijn conditie blijkt toch nog goed te zien, heel raar maar ik ben er echt blij mee want dat gaat me veel schelen :D

Vanochtend heb ik oefeningen voor mijn knieën (daar heb ik het meest last van) gehad waarna ik zo moe was dat ik vanmiddag heb liggen slapen..

Nou ga ik even heel het topic goed bijlezen! :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:08

Gelukkig ken ik mijn kinderarts nu zo'n zes zeven jaar ongeveer

Pfff das ook rot zeg de ziekte van lyme
Laatst bijgewerkt door maatje987 op 19-01-15 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:09

Dat is een vol programma! Hoe doe je dat met school?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:13

Ik doe gewoon een opleiding :D Manager Dierenverzorging, ik ga 3,5 uur per dag (meer houd ik niet vol) maar na fysio is het vaak niet te doen en dan ga ik niet..

Maar opzich kan ik het allemaal nog redelijk goed bijhouden, al moet ik nu wel weer een aantal toetsen inhalen geloof ik.. Het is allemaal vrij onduidelijk wat toetsen betreft.
Het grootste 'probleem' is stage, die uren zou ik allemaal moeten doen en dat kan natuurlijk nooit.. maar ik heb een geweldig bedrijf die extra uren opschrijven := Daardoor wel weer last van jaloerse mede-stagiaires maarja..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:15

Fijn dat je daar in ieder geval geen extra zorgen uit hebt. Fijn is anders maar het gaat wel en dat is belangrijk. En dan heb je Effie en kids natuurlijk nog ;)

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:16

Hallo,

Hier ook een ziektewet situatie. Vorig jaar oktober aan gereden door een auto tijdens mn werk langs de weg. Schade: over de lengte gescheurde pees. Actie: wachten op een operatie die staat nu voor 2 februari geplant. Daarna een jaar revalidatie zegt de arts. Dus nu heel veel thuis. Kan heel weinig en das best vervelend.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:25

Zo ik heb nu ongeveer alles gelezen, heftige verhalen allemaal :(:)

Tazzey, ja klopt! Die familie houd me wel bezig <3
Opzich zorgt school wel voor 'zorgen' maar dat is omdat ik persé over wil en het niet duidelijk is of dat kan := En nu is er iemand die moeilijk aan het doen is over mij dus dat is ook even stressen maar hopelijk wordt dat goed opgelost..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:33

Wat fijn zeg maatje! :)

Welkom lys! :)
Welkom stendo!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:34

@Melody, zolang je voor je gevoel je best gedaan hebt dan is dat goed. Ga je over dan mag je trost zijn op je prestatie want lang niet iedereen doet je dat na en ga je niet over dan zal niemand het je kwalijk nemen. Je hebt je best gedaan waar veel mensen de handdoek in de ring gooien.

Geniet lekker van je pluizige familie! Je wilt nog steeds Freddy niet afstaan? O:)

Welkom aan de andere meiden. Sterkte allemaal! Wij "kneusjes" kunnen elkaar zo prima steunen toch!

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:45

Ik heb ook alles weer bijgelezen. Wat een heftige verhalen komen er voorbij.. Sterkte allemaal. Dat bleu monday gevoel ken ik.. ik zit er vandaag echt even doorheen.. Maar als ik dan de verhalen van jullie lees.. Heb ik zoiets van hup (geef mezelf een denkbeeldige schop onder de kont) niet zeuren of klagen..

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:54

Ik meld me ook met een heel lijstje ondanks mijn 18 jaar :=

Ik heb chronisch pijn en neem dan ook 6 pijnstillers per dag van hoge hoeveelheid, zeer sterkte ook.
De reden van chronisch pijn is : scheur in heup, spierziekte, zenuwbeschadiging, artrose in beide knieën, holle rug en bochel in mijn rug.
Ik heb al vaak thuis gezeten maar voor mijn toekomst toch wat rooskleurig te maken doe ik alles aan om toch te gaan ondanks de pijn..
maar binnenkort is er een einde aan !

Momenteel ondergaat ik meerdere onderzoeken,morgen een EMG voor mijn rug..
en 10 februari bij de chirurg voor mijn operatiedatum vast te stellen voor mijn rug.
Morgen ga ik ook naar een ander chirurg voor een elleboogoperatie, heb namelijk daar zenuwbeschadiging en losse botfragmenten.

Langs de ene kant ben ik blij dat ik eindelijk mijn rugoperatie krijg want ik zit er al jaren op te wachten..
voor eindelijk niet zo beperkt te moeten leven en geen (dagelijkse)pijn meer te hebben,
maar langs de andere kant zie ik er wel tegenop voor mijn revalidatie want die gaat namelijk 1 jaar duren,
de eerste weken opnieuw leren stappen..letterlijk alles opnieuw leren.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:56

Ja dat is ook zo! Maar ik heb nu echt een leuke klas, die wil ik houden :P

Nee, Fredje -die nu op mij ligt te slapen- gaat helemaal nergens heen <3

Ach joh, iedereen heeft een rede om wel eens te zeuren/klagen, daar is ook niks mis mee! :) Zeker daarvoor zijn zulke topics fijn, niemand zal je erom veroordelen want we weten allemaal waar het om gaat.

Welkom Laura! Wat een lijst zeg :(:)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:18

Pff wat een lijsten komen er hier voorbij zeg jeetje allemaal enorm veel sterkte

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:44

Oef welkom voor allen die zie melden.
Wat mij opvalt is dat sommige erg jong zijn en al zo heftige voorgeschiedenis/ problemen.....

Net rondje gelopen van 8,5 km. Fotocamera meegenomen maar met de mist weinig soeps. Wel ijsvogel gezien en verder gewoon lekker genoten. Mijn benen waren ijskoud en aan einde ook veel pijn in mijn rug. Bij mij trekt het gelukkig snel bij nu ik even zit.
Ik denk wel eens dat ik in een verkeerd lichaam ben geboren.

Begrijp dat er een niet echt gepaste reactie was geweest hier... jammer hoor.

Hopen dat ze morgen wat vinden Maatje. Hebben ze ook al rontgenonderzoek gedaan of van binnen gekeken?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:47

Watvoor reactie was dat dan?

Gaaf zeg een ijsvogel!
8,5 km is nog best ver, fijn dat je dat kunt!

Ik denk dat iedereen zich zo niet in het goede lichaam voelt.. Niemand is er blij mee..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:48

Hallo!
Ik kom dolgraag bij jullie meekletsen, ik ben op dit moment aan het revalideren van een operatie aan mijn enkel die vandaag precies 12 weken geleden uitgevoerd is.

Vandaag bij de fysio geweest en wat minder nieuws gekregen, waarschijnlijk ben ik terug bij af :\.

Later vanavond zal ik een langer bericht posten met daarin precies waarvan ik revalideer en de vervolgstappen vanaf nu.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:49

Tyke schreef:
Oef welkom voor allen die zie melden.
Wat mij opvalt is dat sommige erg jong zijn en al zo heftige voorgeschiedenis/ problemen.....

Net rondje gelopen van 8,5 km. Fotocamera meegenomen maar met de mist weinig soeps. Wel ijsvogel gezien en verder gewoon lekker genoten. Mijn benen waren ijskoud en aan einde ook veel pijn in mijn rug. Bij mij trekt het gelukkig snel bij nu ik even zit.
Ik denk wel eens dat ik in een verkeerd lichaam ben geboren.

Begrijp dat er een niet echt gepaste reactie was geweest hier... jammer hoor.

Hopen dat ze morgen wat vinden Maatje. Hebben ze ook al rontgenonderzoek gedaan of van binnen gekeken?

Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag ? :)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:49

maatje987 schreef:
Pff wat een lijsten komen er hier voorbij zeg jeetje allemaal enorm veel sterkte

Succes morgen!