ik val steeds in slaap, help?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:08

Ik gebruik zelf ook altijd nog de tv of laptop voor ik naar bed ga, maar nooit in bed zelf.
Bed is om eventueel nog een boek te lezen en dan te slapen, als je dat scheidt is het ook al duidelijker voor jezelf.

Arantes

Re: ik val steeds in slaap, help?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:18

Ik heb dit ook heel erg. Vroeger dacht ik dat het kwam omdat ik te weinig sliep (was ook wel zo) maar sinds september volg ik een nieuwe opleiding en besloot ik mijn slaap ritme om te gooien. Ik slaap nu minimaal 8 uur per nacht maar het maakt helemaal niks uit, ik ben hoogstens aan het einde van de dag wat minder moe.
Ik val nog steeds overal in slaap, colleges, bus, trein, kan gewoon letterlijk mijn ogen niet open houden.
Echt een heel erg vervelend probleem, en heb tot nu toe nog geen oplossing gevonden dus ik blijf even meelezen..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:36

12 uur vind ik eerlijk gezegd helemaal geen gekke tijd hoor, 10 uur op bed zou ik me niet kunnen veroorloven :+ waar haal je de tijd vandaan om die 2 kostbare uurtjes in te leveren?
omdat je al aangeeft vegetarier te zijn zou ik gewoon even langs de huis arts de kans dat je een tekort hebt is dan wel al vrij groot

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:39

Ben ik dan echt de enige die rond half 10/10 uur naar bed gaat? In het weekend wel later overigens.
De een heeft overigens meer slaap nodig dan de ander. Maar misschien is eerder naar bed gaan wel een goede optie.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:42

Als ik elke avond om 12uur zou gaan slapen ben ik na 2 dagen niks meer waard :n. Ik zelf slaap tussen half 10 en half 11. Neig ik naar half 11meerdere dagen achter elkaar ben ik alsnog onwijs moe na een aantal dagen..

Ik zou dus eerder naar me bed gaan als ik jou was.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:45

coldsummers schreef:
Ben ik dan echt de enige die rond half 10/10 uur naar bed gaat? In het weekend wel later overigens.
De een heeft overigens meer slaap nodig dan de ander. Maar misschien is eerder naar bed gaan wel een goede optie.

Nee hoor, ik ook.
's Ochtend om 6.45 op, dan lig ik ook gewoon uiterlijk om 22.00 op bed. Ik heb het nodig, vind het heerlijk en blijf op die manier gewoon fit. Kan ook prima mijn bed uitkomen in de ochtend (alhoewel dat nooit een hobby wordt haha).

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:47

Goof schreef:
coldsummers schreef:

Nee hoor, ik ook.
's Ochtend om 6.45 op, dan lig ik ook gewoon uiterlijk om 22.00 op bed. Ik heb het nodig, vind het heerlijk en blijf op die manier gewoon fit. Kan ook prima mijn bed uitkomen in de ochtend (alhoewel dat nooit een hobby wordt haha).

Ik ben er om 7 uur uit. En in het weekend meestal om 9 uur, dan heb ik tenminste ook nog wat aan mijn dag. Vroeger wilde ik echt uitslapen, maar dan kwam je er al weer snel achter dat de dag eigenlijk 'te kort' was waardoor je dus weer langer op bleef. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:56

Mijn dag is gelukkig nooit te kort, of ik kan gewoon goed plannen :D
Ik hoef dus nooit vroeg op te staan omdat ik anders tijd tekort kom, gelukkig. Ik kan slapen wat ik wil als ik zou willen :D

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 19:52

Werk je dan niet ofzo? Want dan moet je gewoon daarvoor opstaan toch?

Hier wel een chronisch tijd tekort. Meeste dagen sta ik 6.45 op, soms vroeger. Ben rond 17/18 uur thuis. Dan nog 4 paarden te verzorgen/sommige rijden, huishouden, koken/eten, schoolwerk enz. Ik heb wel een lange avond nodig om alles gedaan te krijgen.. Elke dag 10 uur naar bed zou echt niet kunnen.