Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yv_ schreef:Oh dat wist ik niet! Ik dacht dat ze maar tot 2% gingen!
Bedoel jij deze?
http://www.huidzorghouten.nl/webshop/lo ... e-10-50-ml
Die kun je prima gebruiken. Die ik heb is iets goedkoper, maar komt wel uit USA, dus moet je wel even een paar dagen geduld hebben voordat je 'm in huis hebt natuurlijk.
Yv_ schreef:Ik heb met iHerb wel dat het meestal de dag erna er al is, maar dan heb ik vz kosten van 12 dollar en samen met het product kun je idd net zo goed die Louis Widmer kopen. Ik doe meestal een aantal producten tegelijk bestellen daar, dus ik ben meestal wel een stuk voordeliger uit dan
.
Klopt Jolien. Het is eigenlijk hetzelfde als een scrub, alleen scrub je niet, maar weekt het product de lijm tussen je cellen weg. Dat doet een peeling ook, alleen 100x erger. Maar schilferen heb ik zelf nog nooit gehad van zo'n creme.
Yv_ schreef:Mijn huid wordt zoooooooo mooi. Tis echt ongelovelijk, kan wel janken
2 jaar geleden dat mijn huid er zo uit heeft gezien, ben echt zóóó blij. Heb de volgende afspraak nog wel staan, maar wellicht dat ik die afzeg en toch zelf die peeling ga doen thuis. Heb 15% voor thuis, werd daar met 25% behandeld.
leeneliefje schreef:Het enige merk die in mijn ervaring doet wat er op ' de achterkant ' staat is clinique!![]()
Ik heb geen acne, maar mijn huid is er echt een stuk beter van geworden. Geen kleine pukkeltjes meer en een mooie gezonde gloed. Door het drie stappen plan reinig, exfolieer en voed je.
Verder heb ik gehoord over een nieuw soort product dat erg goed schijnt te zijn. zal het even opzoeken en een link plaatsen
Jolien87 schreef:Bedankt voor de reacties.
Laten behandelen zit ik inderdaad aan te denken, maar daar wil ik pas aan beginnen als ik zeker weet dat geen enkel middeltje werkt. Een behandeling is ook niet bepaald gratis.
Yv_ schreef:Nee en het groooooooooooooote nadeel is de prijs.
Voor 1 laserbehandeling heb ik 5 peelings in de kliniek.
LisFaded, als ik haar post goed begrijp, heeft ze het gewoon over het 3-stappen plan van Clinique. Heb je voor 4 verschillende huidtypes. Is een cleanser, een toner/exfoliant en een creme.
Yv_ schreef:Nou ik heb dsw av top dus ben echt meer dan prima verzekerd en op jaarbasis wordt er 300 euro vergoed. Er zijn 3 behandelingen nodig en per behandeling kost het 500 euro. Oftewel nog 1200 eigen kosten. Heb daar al laaaaang en breed over zitten informeren
.
Ik zit toevallig onder behandeling bij cosmetique en ook zij konden er helaas niet meer van maken. Als het niet zo idioot duur was geweest, was het laseren absoluut mn eerste keus geweest: geen downtime en snel resultaat. Mja 1200€ Is nogal een kostenpost die niet iedereen achter de hand heeft als extraatje.
Edit: en de link die jij aangeeft is een actieve acne behandeling, geen littekenbehandeling. Deze is een heel stuk prijziger helaas. Voor 45€ per keer had ik niet geteijfeld uiteraard, het is niet zo dat ik blij ben met mn littekens ofzo. En gok de meeste mensen niet.
Yv_ schreef:Nee en het groooooooooooooote nadeel is de prijs.
Voor 1 laserbehandeling heb ik 5 peelings in de kliniek.
LisFaded, als ik haar post goed begrijp, heeft ze het gewoon over het 3-stappen plan van Clinique. Heb je voor 4 verschillende huidtypes. Is een cleanser, een toner/exfoliant en een creme.