Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Die wheel pose gaat mij echt niet lukken![]()
Ik moet sowieso het begin even uitstellen. Heb een spier vast zitten in m'n schouder en daar heb ik ontiegelijk veel last van.
leonie87 schreef:Holy cow! Net die eerste dag gedaan maar die basis positie kan ik nog niet misschien hahaha. Plank goos yoga! Weet niet of ik dit 30 dagen ga volhouden want ik ben echt meer van de power dingen. Maar ik denk echt niet dat het kwaad kan om af en toe wat yoga mee te pakken en wat leniger te worden want serieus...![]()
*zwaait naar selena
muntdrop schreef:leonie87 schreef:Holy cow! Net die eerste dag gedaan maar die basis positie kan ik nog niet misschien hahaha. Plank goos yoga! Weet niet of ik dit 30 dagen ga volhouden want ik ben echt meer van de power dingen. Maar ik denk echt niet dat het kwaad kan om af en toe wat yoga mee te pakken en wat leniger te worden want serieus...![]()
*zwaait naar selena
Geloof me dag 4 en 5 is meer fitness dan yoga haha. Deed vandaag dag 5, veel plank etc. Mijn buikspieren zijn op zich wel redelijk sterk maar mn armen mennnnn. En dan een side plank doen en 1 van je benen optillen en daar dingen mee doen, mn armen hielden het maar net vol haha. Moet zeggen dat ik de andere dagen wel leuker vond, de echte yoga oefeningen trekken mij wat meer.