_black_rose_ schreef:Ik vind het bizar en en choquerend hoeveel mensen hier ervaring hebben met het nemen van antidepressiva.
Het is dus inderdaad bewezen dat de middelen vooral veel vervelende bijwerkingen hebben dat je steeds meer nodig hebt om aan de zelfde hoeveelheid serotonine te komen, daarnaast kun je er vraagtekens bij stellen of die antidepressiva echt zo enorm bijdragen aan een verhoogde hoeveelheid serotonine.
Onderzoeken (die ik niet paraat heb maar wel nog zal opzoeken) hebben aangetoond dat je de zelfde positieve effecten of zelfs meer positieve effecten bereikt kunnen worden door goede begeleiding en eventueel therapie.
Het is pappen en nathouden met die antidepressica, diep triest dat artsen dit zo makkelijk voorschrijven.
Makkelijk?! Het is juist helemaal niet makkelijk om te krijgen... En het is toch logisch dat er heel veel mensen reageren die het hebben gebruikt? Zij/wij hebben er ervaring mee.
Overigens heb ik ook geen bijwerkingen gehad, niet tijdens het beginnen en ook niet tijdens het stoppen.