Ik heb nu een reep extra pure (erg lekker maar niet in zulke grote hoeveelheden), waar ik 2 kleine blokjes van per dag mag. En tzt ga ik dat afbouwen hoop ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nu een reep extra pure (erg lekker maar niet in zulke grote hoeveelheden), waar ik 2 kleine blokjes van per dag mag. En tzt ga ik dat afbouwen hoop ik
, goedkoop en lekker 
Majabeestje schreef:Een vaste snoepdag in de week inlassen. Bijvoorbeeld de vrijdag. En voor de rest niks in huis halen.
ben ik weer gelijk genezen voor een paar dagen)
Ik beperk het echter wel tot het weekend en snoep doordeweeks niet. Misschien dat het voor jou ook werkt om op bepaalde dagen te snoepen?
Ik was in de action en had honger want nog niet geluncht. Toen een zakje met kleine marsjes gekocht en 2 mini chocoladeletters. Ik loop de winkel uit denkend dat ik zo een marsje neem als ik in de auto zit. Eenmaal zat ik daar en toen bedacht ik me: Hé wacht even als ik nu die mars neem dan mag ik de rest van de dag niks meer...... Heb me ingehouden en ben nu aan het lunchen. Normaal gesproken zou ik tijdens het rijden al heel wat marsjes opgegeten hebben
Het begin is er maar nu vooral nog volhouden.