Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meraki schreef:Jawel, het is weer overstaptijd.. ook wel 'paniek en chaos' in mijn ogen. We worden doodgegooid met onbetrouwbare vergelijkingsites om nog maar te zwijgen over de verzekeringsmaatschappijen zelf.
Onder de streep hebben we denk ik nog het meeste aan elkaar. Vandaar ook het idee van dit topic.
Ik heb altijd bij Zekur (Univé) gebivakkeerd, dit omdat het tot je 25 (?) relatief goedkoop is. Maar helaas voor mij, ik ben afgelopen jaar 25 geworden wat inhoud dat ik moet gaan 'shoppen'.
Nu heb ik net bij Independer gekeken en die kwamen uit op VGZ bij mij; HoyHoy komt wéér met iets compleet andersDus dit begint al fan-tas-tisch.
Wat ik me ook net bedenk bij het samenstellen van m'n verzekering, we (vriend en ik) hebben geen kinderplannen a.s. jaar. Nu kan ik me zo verzekeren dat we er ook vanuit gaan dat het niet gebeurt, maar wat als?!![]()
Nou serieus.
Brand los, over alle chaosen paniek. Ik ga jullie voor
Meraki schreef:DSW begint bij mij wel redelijk op het lijstje te stijgenik kan alleen helemaal niks vinden over dermatologie bij hen. Maar dat kan ik bij vrij weinig verzekeraars. De enige die ik goed duidelijk vind is VGZ. Maar goed.
Martine schreef:Heb Kassa gezien over de zorgverzekeringen. Blijft voor mij nog steeds best onduidelijk.
Heeft iemand hier al gekeken naar de zorgverzekering bij Zilveren Kruis Achmea? Daar is een korting als je lid bent van de KNHS.
Hier zit ook een bijdrage in voor sportcontributie.
Ik zit nu bij FBTO en het scheelt een klein beetje als ik naar Zilveren Kruis zou gaan. Vooral in de kosten van alternatieve behandelingen.