Ik heb looptraining en aan mijn manier van lopen is in principe niets mis. Het was waarschijnlijk echt een combinatie van snel veel willen hardlopen, ineens op voetbalschoenen en harde velden.. Ik heb geen compressiekousen en ik ben ook (nog) niet van plan ze aan te schaffen 
Overigens, ik heb voor de winterstop nog looptraining gehad en kon toen 10 minuten/kwartier hardlopen zonder echte pijn (wel een zeurend gevoel), dat is al een hele prestatie want sinds de blessure kon ik niet pijnvrij lopen. Echter heb ik tot nu winterstop gehouden, denk dus nu al weer 1,5 maand rust, en ik krijg na een kleine sprint toch lichte reactie op mijn linker scheenbeen. Daarom heeft hij nu mijn linker kuit behandeld.
Ik had een tijdje ook last van mijn kuit trouwens, alsof het vanuit mijn scheen doortrok naar mijn kuit dus ik verwachtte al wel dat het uit mijn kuit kwam. Vind ik ook heel logisch want na vandaag merkte ik echt wel dat mijn kuit super gevoelig is en de spieren opgezet zijn

@Gohya, dan denk ik toch dat je fysio bij wie je dat hebt laten doen dit niet juist heeft gedaan.. Jammer dat je daardoor zo'n negatieve ervaring hebt met dry needling
Dan maar niet..
Geen last tot nu toe, duimen jullie mee dat ik morgen niet kreupel ben?