Hoe was de spinning moonfish? Ik vind het meestal juist leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben wel ietsje eerder begonnen dan september, maar door omstandigheden er weer uit geweest. Heb inmiddels eindelijk een schema ontvangen van de instructeur waar ik me aan kan houden. Ik train puur voor wat meer kracht (voor m'n werk later) en afleiding, heb verder geen sportdoelen. Door psychische problemen kan het voor mij moeilijk zijn op sommige momenten mezelf volledig te geven, vandaar dat ik niet teveel hooi op de vork neem. Streef ernaar minimaal 2, liefst 3x per week naar de sportschool te gaan. Ga dan 10 minuten hardlopen op de loopband en vervolgens heb ik een lijst met krachtsoefeningen die ik doorloop.

maar merk wel dat ik sterker wordt en MN kont ronder
morgen armen en rug aan dr beurt 

Mijn BMI lag ook erg hoog, maar ik ben heel klein en qua bouw redelijk breed (smalle taille en veel kont enzo
) dus volgens mijn BMI ben ik obese. Gelukkig valt dat in het echt dan weer mee haha, bevestigt weer dat BMI niet altijd wat zegt (zoals ik al zó vaak heb gehoord).

Ik ben er lid en eerder ging ik nog wel toen had ik een sport maatje maar in me eentje ben ik zo niet gemotiveerd..

Niet om te vergelijken met de grote groep. Je kan er doelen opstellen, bijvoorbeeld je vetmassa verlagen naar XXX%, zolang je maar wel de juiste omstandigheden aanhoudt.