Proberen aan te komen in gewicht. Wie doet er mee ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:53

Blijheid schreef:
Mag ik vragen hoe oud jullie ongeveer zijn?

Heb zelf heel lang op de grens van ondergewicht gezeten, tot ik een jaar of 18 was, vanaf toen is er langzaam aan 8 kilo bijgekomen en nu (bijna 27) ben ik prima op gewicht :) Ik was 'gewoon' een laatbloeier wat betreft vrouwelijke vormen krijgen (had wel iets, maar is nog aardig toegenomen), dat zou bij jullie ook mee kunnen spelen :)

Dat had ik dus ook!
Toen ik 18 was ben ik opeens heel veel (zonder dat ik het heb gewild) afgevallen. Ik woog nog maar 43 kg (ben 172 m) ik heb gewoon vaak veel gegeten. Ik ben nu in 2 jaar tijd 14 kg aangekomen!

Mijn tip, eet gezond en vaak kleine porties per dag!

Sheran

Re: Proberen aan te komen in gewicht. Wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:13

Ik ben bijna 27.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:17

Ik ben al 53, ben ook een laatbloeier.
Ik hoop zodra ik in de overgang kom,dat ik dan wél wat dikker word.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:30

Ik ben 21, eerst zat ik altijd rond de 47/50 kilo, toen in een keer flink wat kilo's bijgekomen en
nu zit ik standaard op 53 kilo. Qua vrouwelijke vormen.. Borsten heb ik nauwelijks, maar wel een
taille, heupen en kont. Mijn moeder heeft ook járen 53 kilo gewogen dus ik denk dat het gewoon
erfelijk is. :Y) Echt een laatbloeier ben ik niet, grote borsten zitten gewoon niet in de familie
(helaas).

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:46

Het enige wat bij mij 'dikker' word áls ik toevallig 1 kilo aan kom,is mijn buik!
Ik baal er heel erg van, loop ik met een dikke buik, net of ik zwanger ben.Als ik dan weer afval,is die buik ook gelijk minder.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 19:54

Ik ben 43....

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:23

Ha, laatbloeier, I wish! Ik ging altijd gelijk op met een van mijn beste vriendinnen, twee van die stengels naast elkaar, even lang en even dun. Zij is na haar 18e nog mooi uitgedijd en loopt nu met cup DD, alles puur natuur. Ook andere sprietige oud-klasgenoten hebben inmiddels aan alle kanten vrouwelijke vormen gekregen (zonder overgewicht te hebben).
Ik (bijna 32 jaar) ben nog steeds dezelfde stengel die ik altijd was... Little curve, lots of edge :+ Ondanks twee zwangerschappen. Alleen toen ik de pil gebruikte zat er wat meer in mijn bloes... Maar no way dat ik die weer ga gebruiken :)

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:18

Laatbloeier kan wel in mijn geval. Toen ik 18 was had ik een A-cup en in het algemeen het lichaam van een kind. Nu ben ik 23 en ben nog steeds heel slank, maar gek genoeg heb ik wel een C-cup gekregen :') ik weeg nu 2-3 kilo meer dan toen. Ik merk ook meteen, bij bv een halve kilo aankomen, dat mijn borsten groter worden, op de tweede plaats mijn kont (dat is het enige lichaamsdeel waar wat mij betreft nog wat bij mag), dus daar heb ik wel erg veel geluk mee! De weinige grammetjes die ik aankom zitten meteen op de goede plaats :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:23

Catnip schreef:
Laatbloeier kan wel in mijn geval. Toen ik 18 was had ik een A-cup en in het algemeen het lichaam van een kind. Nu ben ik 23 en ben nog steeds heel slank, maar gek genoeg heb ik wel een C-cup gekregen :') ik weeg nu 2-3 kilo meer dan toen. Ik merk ook meteen, bij bv een halve kilo aankomen, dat mijn borsten groter worden, op de tweede plaats mijn kont (dat is het enige lichaamsdeel waar wat mij betreft nog wat bij mag), dus daar heb ik wel erg veel geluk mee! De weinige grammetjes die ik aankom zitten meteen op de goede plaats :D

Ik ben 28 en wacht nog steeds op die cup C :') Als ik afval dan merk ik dat meteen aan mijn borsten :P

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 22:36

Over mij voor- en achtergevel heb ik geen klachten. (respectievelijk Dikke D en net genoeg om op te zitten)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 23:20

Ik meld me hier ook!
Vroeger ondergewicht gehad, maar sinds een aantal jaar zat ik door sporten op een gezond gewicht.
Wegens ziekte ben ik 8kg afgevallen in twee maanden tijd en loop nu bij een medisch diëtiste na twee keer opgenomen te zijn geweest in het ziekenhuis :(
Eten gaat slecht door maag en darmklachten, maar ik ben hard bezig om het weer op te bouwen.
Ik krijg ook drinkvoeding van de diëtiste om extra calorieën binnen te krijgen.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:34

Darah3 schreef:
Ik krijg ook drinkvoeding van de diëtiste om extra calorieën binnen te krijgen.

Ik ook, en ik heb nogal wat moeite om t weg te krijgen :Y)
Hoe doe jij dat?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:47

Ik heb drinkvoeding op sapbasis in allerlei verschillende smaakjes :j
Nu verdun ik ze met water, maar voorheen met appelsap (maar nu mag ik geen appelsap meer).
Die op melkbasis vind ik verschrikkelijk en mag ik niet vanwege een lactosebeperkt dieet.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:50

Jullie willen aankomen n luk nie en ik ben 170 e 55 en moet gw letten op wat ik eet want ik kom zo snel aan :( ik zou blij zijn met zo'n figuur als jullie

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 08:54

Ja heel leuk als je botten door je huid heen steken, echt top +:)+
Het koud hebben en dat zitten zeer doet.
Meer dan 15% van je totale gewicht kwijt raken in twee maanden tijd.
Heel leuk.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:09

Darah3 schreef:
Ik heb drinkvoeding op sapbasis in allerlei verschillende smaakjes :j
Nu verdun ik ze met water, maar voorheen met appelsap (maar nu mag ik geen appelsap meer).
Die op melkbasis vind ik verschrikkelijk en mag ik niet vanwege een lactosebeperkt dieet.

Ik heb die ook gehad, ik heb ze allemaal geprobeerd en ben nu bij die 'yoghurt style' uitgekomen. Deze structuur vind ik nog t fijnste in vergelijking met de rest.
Ik proef niets meer dus dat maakt t ook lastig.
Ik gooi altijd zo snel mogelijk zo'n flesje achterover, haha.

yvanna schreef:
Jullie willen aankomen n luk nie en ik ben 170 e 55 en moet gw letten op wat ik eet want ik kom zo snel aan :( ik zou blij zijn met zo'n figuur als jullie

Dit is zeker niet te zwaar, waarom zou je op moeten letten ? Afvallen is in ieder geval echt geen optie voor jouw, gewoon lekker blijven eten.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:12

Niet zwaar op je maag om zo'n flesje in één keer te drinken?
Daarom verdun ik ze.
Kun je die yoghurt style niet mengen met iets?

In het ziekenhuis heb ik ook van die fruitvoeding gehad die je door vla kon mengen.
Daar zitten ook extra calorieën in (alleen die vond ik ook smerig haha).

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:23

Darah3 schreef:
Niet zwaar op je maag om zo'n flesje in één keer te drinken?
Daarom verdun ik ze.
Kun je die yoghurt style niet mengen met iets?

In het ziekenhuis heb ik ook van die fruitvoeding gehad die je door vla kon mengen.
Daar zitten ook extra calorieën in (alleen die vond ik ook smerig haha).

Jawel, dan heb ik daarna even geen trek meer, maar dan heb ik m wel weggewerkt.
Je kunt t wel mengen door je eten, bijvoorbeeld door aardappelpuree of iets dergelijks.
Maar het gaat bij mij meer om het idee dat ik dat weg moet krijgen, dus als ik het door m'n eten ga mengen eet ik weer niets, ik ben gewoon lastig, haha.

Bevat die fruitvoeding evenveel calorieën ongeveer als de drink? Of moet je daar dan meer van eten om hetzelfde te bereiken ?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:26

Volgens mij bevat die fruitvoeding wel ongeveer hetzelfde aantal extra calorieën als ik het me goed herinner :j

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:36

Darah3 schreef:
Volgens mij bevat die fruitvoeding wel ongeveer hetzelfde aantal extra calorieën als ik het me goed herinner :j

Oh top, volgende keer als ik bij de diëtiste ben ga ik daar is naar vragen :)
Thanks!

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:39

De pil deed bij mij wonderen :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:19

MonteKarlo schreef:
Oh top, volgende keer als ik bij de diëtiste ben ga ik daar is naar vragen :)
Thanks!

Hopelijk is het een optie voor je :j

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:28

Ik ga me ook melden: ik weeg 43 kg en ben 1m64. Maar ik heb een stofwisselingsziekte, loop al heel men leven bij een diëtist.
Ik mag wegens gezondheidsredenen geen (of zo weinig mogelijk) eiwitten eten, daar wordt ik namelijk ziek van. En laat dat nu net de belangrijkste basisstof zijn om te groeien.
Ik blijf verder knoeien met mijn diëten.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:50

Ik ben 12! Dat vroeg ook iemand?

Ik draag meestal ook wijdere shirts, ik kan alleen nooit broeken vinden in mijn maat _O- ik heb 32/34 taille en 38 lengte! Bijna geen enkel merk voor een betaal bate prijs :\

Ik eet:
S'ochtends 2 boterhammen met kaas en tomaten/komkommer etc. Met 1 kopje thee

Tussen door: appel

Lunch: 3 boterhammen met kaas of pindakaas
+ flesje water
Tussen door: koekje (sultana)

Avond: wat de pot schaft :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:14

Ik ben 20, bijna 21.
Ben de afgelopen twee dagen in Brussel geweest, slecht gegeten, bier gedronken enz. en ben weer een kg afgevallen. :? Heb de twee dagen ervoor gewoon gesport zoals ik altijd doe maar het lijkt er vanaf te vliegen en ik wordt echt te dun voor mijn lichaamsbouw. (1.73 en nu 66/65.5)
Plus ik hoest al een aantal weken dus dat wordt een huisarts bezoekje denk ik zo. Mijn moeder denkt dat ik ziek ben. :=