Blijheid schreef:Mag ik vragen hoe oud jullie ongeveer zijn?
Heb zelf heel lang op de grens van ondergewicht gezeten, tot ik een jaar of 18 was, vanaf toen is er langzaam aan 8 kilo bijgekomen en nu (bijna 27) ben ik prima op gewichtIk was 'gewoon' een laatbloeier wat betreft vrouwelijke vormen krijgen (had wel iets, maar is nog aardig toegenomen), dat zou bij jullie ook mee kunnen spelen
Dat had ik dus ook!
Toen ik 18 was ben ik opeens heel veel (zonder dat ik het heb gewild) afgevallen. Ik woog nog maar 43 kg (ben 172 m) ik heb gewoon vaak veel gegeten. Ik ben nu in 2 jaar tijd 14 kg aangekomen!
Mijn tip, eet gezond en vaak kleine porties per dag!
Ik was 'gewoon' een laatbloeier wat betreft vrouwelijke vormen krijgen (had wel iets, maar is nog aardig toegenomen), dat zou bij jullie ook mee kunnen spelen
Echt een laatbloeier ben ik niet, grote borsten zitten gewoon niet in de familie
Ondanks twee zwangerschappen. Alleen toen ik de pil gebruikte zat er wat meer in mijn bloes... Maar no way dat ik die weer ga gebruiken
ik weeg nu 2-3 kilo meer dan toen. Ik merk ook meteen, bij bv een halve kilo aankomen, dat mijn borsten groter worden, op de tweede plaats mijn kont (dat is het enige lichaamsdeel waar wat mij betreft nog wat bij mag), dus daar heb ik wel erg veel geluk mee! De weinige grammetjes die ik aankom zitten meteen op de goede plaats

ik heb 32/34 taille en 38 lengte! Bijna geen enkel merk voor een betaal bate prijs
Heb de twee dagen ervoor gewoon gesport zoals ik altijd doe maar het lijkt er vanaf te vliegen en ik wordt echt te dun voor mijn lichaamsbouw. (1.73 en nu 66/65.5)