geerke schreef:Daphne__ schreef:Nee,.de huisarts heeft de echo niet gemaakt. Ik moest naar het diagnosepunt in Zwolle, daar is de echo gemaakt. En degene die de echo heeft gemaakt, die heeft hem daarna besproken met de radioloog.
normaal gesproken kunnen ze zien of het een tumor is of niet,niet 100% zeker maar toch...bij een tumor zijn namelijk duidelijk bloedvaten te zien,ook op een echo.
Dat is niet waar. In vergevorderde tumoren met een prominent vaatbed kan dat wel, maar vaker niet dan wel.
Vind het fijn die even te kunnen lezen, gewoon om zeker te zijn dat ik alles goed begrepen heb. En helaas heb ik het helemaal goed begrepen 
). En nu krijg ik zonder problemen papieren mee waarop ook staat dat ze niet snappen dat er na de vorige echo geen verder onderzoek is gedaan. Nu zijn ze opeens niet bang dat ik daar wat mee ga doen
Vandaag denk ik er toch wel wat anders over... CT scan, geen probleem. Infuus, zijn leukere dingen, maar niet echt reden tot stress. Maar dat contrastmiddel... Ben niet heel bang ofzo, maar vind het wel een eng idee dat het in een ader gespoten word