[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:00

muntdrop schreef:
Oeh die is ook leuk! Wat voor soort sieraad draag je daar in?

Deze komt ook op mijn lijstje denk ik. Wat is dit verslavend zeg :')

Verslavend.. Ja dat probleem ken ik. :')

Ik heb er gewoon 2 staafjes met aan beiden kanten een balletje in, omdat ie nog niet helemaal genezen is. Wanneer ie genezen is wil ik er twee closure balls, dus een ringetje met een balletje er tussen, in doen. :j
Ik heb 'm op 1.2 mm laten piercen, normaal is 1.6 mm bij een conch, maar 1.2 vind ik groot zat. Kunnen tenminste alle balletjes op elke piercing, heb alles op 1.2 :-)

muntdrop

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:03

Ah zo gaaf.

Ik kreeg net toch bijna een hartverzakking op het werk! Lag opeens een zilveren balletje op de grond. Was gelukkig niet van mn piercing :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:06

Dat gevoel ken ik.
Ben twee keer vlak na het piercen mijn piercings verloren onder de douche. Eerst een van mijn helixen, en toen mijn conch, ja.. ik kreeg echt een hartverzakking. Helix kreeg ik er wel weer makkelijk in, maar mijn conch.. ja.. daar moest m'n broertje met zn trilhand bij helpen. Auw. :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:12

Ik wist niet dat conch ook standaard 1,6 is. Die van mij is namelijk ook op 1,2 gezet.
Mn vch is volgens mij wel 1,6. Prima maat maar een hel om balletjes voor te vinden.. vooral omdat ik niet zoveel zin heb in iets groots down there :')

Rook vind ik ook best gaaf maar weet ook niet of dat wel in mn oor past..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:36

Vch lijkt me zoooooo pijnlijk he :wow:

Hebben jullie trouwens alle in 1 oor of over je oren verdeelt?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:43

Aaah gevonden :) Ik heb de zooi verdeeld over mijn oortjes.
Aan beide kanten 3 gewone gaatjes, links een tragus en rechts een rook en een helix. Verder nog een navelpiercing en een tongpiercing, ook een microdermal gehad tussen mijn borsten maar die is helaas er uit.

Ik wil me een dezer dagen/weken ook weer laten piercen.. Ben d'r nog niet uit wat. Of weer een microdermal, hoewel ik die eigenlijk afgezworen had.. Of een triple forward helix links denk ik dan.. Of:
Afbeelding

Of toch een vch... Twijfel twijfel..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:46

Leuk topic, ik heb zelf nog wat oorpiercings, en een paar eruit gehaald. Ik heb nog een inner conch en rook, had een orbital, helix, forward helix en iets halverwege mn oor een, die zijn er allemaal uit intussen. Vooral de orbital vond ik wel heel gaaf maar die was zo lastig :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:51

set_elkol schreef:
Leuk topic, ik heb zelf nog wat oorpiercings, en een paar eruit gehaald. Ik heb nog een inner conch en rook, had een orbital, helix, forward helix en iets halverwege mn oor een, die zijn er allemaal uit intussen. Vooral de orbital vond ik wel heel gaaf maar die was zo lastig :+

Ah jammer dat je ze eruit hebt moeten halen :(

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:53

Vch vond ik een gemene steek toen ie gezet werd maar toen ik de shop uitliep voelde ik er eigenlijk nauwelijks nog wat van :)

In beide oren 2 gaatjes in oorlel. Rechts 2 helixen onder elkaar en links een inner conch. Wil nog wel meer maar ben nog niet precies over uit wat ik wel of niet wil :')

Sowieso eerst maar eens een baan gaan vinden in NL zodat ik weer geld verdien..
Iemand toevallig enig idee hoe het zit mbt betrouwbare piercing cursussen/opleidingen? Het liefst ook nog enigszins betaalbaar :')
Ik wil wel weer terug naar school maar de hbo opleiding die ik wil gaan doen start pas weer in september (als ik er dan al in kom).. Als ik dan toch moet wachten kan ik net zo goed ook wel iets doen wat ik interessant vind en niet te lang duurt, zeker als het enigszins betaalbaar is..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 23:58

Ik zou eens contact opnemen met Bodycult als ik jou was. 3 jaar geleden heeft een bokker daar ook een opleiding gevolgd. Dat was toen in Den Haag.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 00:00

Ik twijfel nog of ik mijn TFH in het zelfde oor als mijn helix laat zetten of in mijn "lege" oor. Heb sowieso gewone oorbellen maar in één oor dus een helix. En wil hem woensdag laten zetten haha dus wel makkelijk om dan niet meer te twijfelen.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 00:03

Ik wil zelf alles in 1 oor, weet niet zo goed waarom eigenlijk. Wel in beide ooren 2 gaatjes in de oorlel.

Groeien kraakbeen graatjes eigenlijk dicht of blijf je altijd wel een gaatje zien?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 00:05

Nouja mij lijkt het dus mooier in het lege oor, maar voor het gemak liever in het andere oor haha. Kan na een jaar nog altijd niet helemaal oke liggen op mijn helix, slaap er wel gewoon op maar gaat niet altijd even pijnloos. Maar twijfel dus.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 00:13

muntdrop schreef:
Ik wil zelf alles in 1 oor, weet niet zo goed waarom eigenlijk. Wel in beide ooren 2 gaatjes in de oorlel.

Groeien kraakbeen graatjes eigenlijk dicht of blijf je altijd wel een gaatje zien?

Kraakbeen zelf groeit nooit meer dicht, huid wel. Ik heb links en rechts een helix gehad. Rechts heb ik op een gegeven moment eruit gehaald. Als je heel goed kijkt zie je nog iets zitten. Maar dan moet je wel heeel goed kijken. ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 01:17

Afbeelding

Ik wil van deze ring af, het is een 1.6 en ik wilde een 1.2. Hij is nooit gedragen, nieuwprijs 10 euro. Pb me bij interesse :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:30

Weet iemand waar ik leuke tragus piercings kan kopen online en dan zonder staafje dus alleen een bolletje bijvoorbeeld. Ik heb er nu een nieuw bolletje op maar wil ook een plat dingetje of een bloemetje ofzo...

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:32

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:39

Dankje, ga ik daar even op zoek!

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:48

MaartJ schreef:
Aan beide kanten 3 gewone gaatjes, links een tragus en rechts een rook en een helix. Verder nog een navelpiercing en een tongpiercing, ook een microdermal gehad tussen mijn borsten maar die is helaas er uit.

Ik wil me een dezer dagen/weken ook weer laten piercen.. Ben d'r nog niet uit wat. Of weer een microdermal, hoewel ik die eigenlijk afgezworen had.. Of een triple forward helix links denk ik dan.. Of:
[ Afbeelding ]

oeeh die is wel heel gaaf. sla het plaatje ff op oke?

romyver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 13:01

kwam deze tegen.
Vind hem erg mooi!
Jammer dat ik er de buik en toestemming niet voor heb!
Afbeelding

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 13:43

Hoi! Ik heb sinds een maand of 2 een helix piercing en nu zit er een klein vochtbultje voor. Gaat die vanzelf weer weg of moet ik er iets mee doen?

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 14:34

MaartJ schreef:

[ Afbeelding ]

Wauw dat van die foto vind ik superleuk!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 14:44

Ik twijfel zo erg jongens. Een snug, maar waar dan? Dat gebied is nog best 'groot'. Toch maar een gewone helix? Een daith vind ik ook wel wat hebben.

Dit is mijn oor:
Afbeelding

Wat zeggen jullie? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 14:58

Een helix of een conch ,anders zit alles zo aan de voorkant van je oor. :)
Laatst bijgewerkt door Lous op 21-10-14 14:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 14:58

Helix idd. Anders is het idd te druk aan een deel van je oor :)