Tampons verwijderen uit neus.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:24

Nee hoor het is alleen een beetje vies dat zoute water maar het is een hele opluchting!

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 17:25

Ik moest even proesten om de titel, dacht namelijk dat je aan het experimenteren was geweest met tampons :+

Hoe gaat het nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:02

rapunzelx schreef:
Ik moest even proesten om de titel, dacht namelijk dat je aan het experimenteren was geweest met tampons :+

Hoe gaat het nu?

Hahahahaha! Nee ik moest een operatie.
Sinds de tampons eruit zijn gaat het veel beter, wel nog erge tanden pijn, maar dat hoort erbij. Ik kan gelukkig weer fatsoenlijk ademen en slapen, lig ook al vanaf 1u in bed omdat ik 3 nachten niet heb kunnen slapen, raakte gewoon in paniek snachts doordat je alleen door je mond kan ademen, en het verband hong half voor me mond. Dus nu gewoon lekker bij komen.

Pasamba

Re: Tampons verwijderen uit neus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:29

Heb je van het ziekenhuis spoelmiddelen gekregen of moet je dat zelf maken?

Wij geven altijd een pakketje mee met Xylometazoline neusspray en natriumbicarbonaat om mee te spoelen incl. Spoel instructies.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:32

Een jongen uit mijn klas had ze ook in zijn neus, ze hadden slijmvlies weggebrand bij hem... Hij viel alleen flauw toen ze de tampons eruit haalde omdat het zo erg stonk :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:49

[quote="Suzzy_3"]De verschrikkelijkste ervaring van mijn leven. (erger dan bevallen).
Het deed geen pijn, dat niet. maar dat zat zo een beetje vast in mijn hoofd, en dan hoor je van alles kraken. Ik dacht echt dat mijn hersenen mee naar buiten kwamen.
En natuurlijk bloeden dat dat deed, of beter gezegd, al dat bloed dat daar zat en niet door kon, kwam mee buiten.
Brr...

alhoewel bevallen erger is, klopt het bovenstaande echt -O-

en je hebt lange en korte tampons dus als je lange hebt.....neem ruim van te voren pijnstilling in!
(het heeft ook te maken met hoeveel je na bloed na de operatie)
ik zal aan je denken en voor je hopen dat het meevalt,sterkte :(:)

Ik heb de pech morgen om 12 uur weer te mogen...en ze te mogen ontvangen %) duim voor me dat alles goed gaat!

Ik heb ook de afgelopen 4 x waar van 2x neusschot operatie geen neusspray meegehad (overigekeren was het leegmaken van de holten,slijmvliezen en groter maken van de doorgangen.dan heb je korte en of oplosbare tampons)

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:52

Pasamba schreef:

Wij geven altijd een pakketje mee met Xylometazoline neusspray en natriumbicarbonaat om mee te spoelen incl. Spoel instructies.

die natrium tabletten is bekend maar dat xylometazoline is nieuw....ik kreeg een verbod op dat spul omdat het het herstel zou tegen zittenen dat tot 6mnd na de ingreep weet je dat zeker??

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:56

:D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:57

Jup, heel zeker. :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:19

Een tip, gebruik met spoelen warm water! Dat is aanzienlijk prettiger dan koud.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:31

Sterkte met het herstel! Ik ben nog altijd blij dat ik het heb laten doen!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:41

Veel beterschap gewenst!
Moest je niet met zoiets spoelen?
Afbeelding

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 05:32

kwita schreef:
Pasamba schreef:

die natrium tabletten is bekend maar dat xylometazoline is nieuw....ik kreeg een verbod op dat spul omdat het het herstel zou tegen zittenen dat tot 6mnd na de ingreep weet je dat zeker??

Mijn vriend kreeg het dus ook! Met tampons er nog in gebruiken, en ook al druppelen met fysiologisch zout. Hij is prima herstelt, moest juist zn best doen om rustig genoeg te doen want hij had al snel nergens last meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:42

Nu weer in de wachtkamer om alles schoon te laten maken en voor controle, brr zenuwen..

Owja we hebben gewoon kant en klare zoutspoelingen bij de apotheek gekocht. Ik hoop dat dit voldoende was.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 23:21

AmoorM schreef:
Nu weer in de wachtkamer om alles schoon te laten maken en voor controle, brr zenuwen..

Owja we hebben gewoon kant en klare zoutspoelingen bij de apotheek gekocht. Ik hoop dat dit voldoende was.

Was inderdaad voldoende.. hoop niet voor je dat de arts de overige korstjes eruit heeft gehaald.. hebben ze bij mij op de controle er allemaal uitgepielt met een pincet en was geen pretje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:18

Vandaag weer voor het eerst naar school geweest, de hele dag. Het viel best tegen. Had weer gigantische hoofdpijn en was om 12u al erg moe. :n En juist voor die hoofdpijn ben ik geopereerd. Ik heb niet echt heel fanatiek gespoeld, ja echt dom van mijzelf, ik hoop dat het daar door komt en niet omdat de operatie niet zou helpen.
Nu ben ik wel fanatiek aan het spoelen.

Heb een grotere spuit gekocht en doe daar keuken zout in. Maar moet het langs je keel naar beneden lopen of moet het door het je keel naar beneden glijden?

Morgen weer naar school, zie er best tegen op, ben nu ook dood op. :O Maar ik wil niet achter lopen op school, gelukkig loop ik een beetje voor op de meeste vakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:19

Wendy_Komen schreef:
Veel beterschap gewenst!
Moest je niet met zoiets spoelen?
[ Afbeelding ]

Nee gewoon met een spuitje.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:26

Ik mocht na mijn operatie 2 weken niet de deur uit. Best vervelend aangezien je je na een tijdje gewoon weer goed voelt, maar de kans op infectie was te groot anders.

Succes op school morgen. Vervelend dat je nog zo moe bent en nog steeds last van hoofdpijn hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:30

DewiRox schreef:
Ik mocht na mijn operatie 2 weken niet de deur uit. Best vervelend aangezien je je na een tijdje gewoon weer goed voelt, maar de kans op infectie was te groot anders.

Succes op school morgen. Vervelend dat je nog zo moe bent en nog steeds last van hoofdpijn hebt.

Aii dat is inderdaad naar.

Ik denk dat het komt door dat ik bijna een maand niks heb gedaan en nu weer om half 6 er uit moet. :evaw:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:13

TS ik snuif het op en hou met mijn tong mijn keel dicht, iets in die richting, en spuug het uit. Soms loopt er wel iets in mijn keel.
Ben nu ook weer aan het spoelen want ben errrg verkouden en de KNO zei dat het beter is als neusspray met Xylometazoline.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:55

even tussendoor komt er bij jou nog veel "troep" uit je neus hier blijft er maar viezigheid komen vind het best eng worden zelfs de ab kuur helpt niet -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:58

Viel bij mij wel mee hoor.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:31

kwita schreef:
even tussendoor komt er bij jou nog veel "troep" uit je neus hier blijft er maar viezigheid komen vind het best eng worden zelfs de ab kuur helpt niet -O-

Vervelens gevoel he? Zelf heb ik 2 weken lang een doek voor mijn neus moeten houden omdat er veel viezigheid ( pus en bloed... Had dan ook al jaren een ontsteking ) uit bleef komen. Gewoon goed spoelen en je niet veel zorgen maken. Hoort erbij en is net goed dat her eruit komt.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:26

Even een schopje.... ik word a.s. woensdag "geholpen"......

Word ik blauw??? Dan moet ik namelijk zorgen dat ik voldoende boodschappen in huis heb.... ik ga natuurlijk niet bont en blauw de deur uit!!!

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 14:50

Ik was niet super blauw, maar na 3 dagen ziekenhuis was het nog iets groenig onder 1 oog en heb ik ook nog een dag of wat met verband gelopen. Ik zou sowieso voor wat boodschappen zorgen, het is na een operatie sowieso wel even lekker om niet teveel te hoeven doen en aan het begin is bukken en wat schokkend bewegen niet het prettigst.