Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rapunzelx schreef:Ik moest even proesten om de titel, dacht namelijk dat je aan het experimenteren was geweest met tampons
Hoe gaat het nu?
duim voor me dat alles goed gaat!Pasamba schreef:Heb je van het ziekenhuis spoelmiddelen gekregen of moet je dat zelf maken?
Wij geven altijd een pakketje mee met Xylometazoline neusspray en natriumbicarbonaat om mee te spoelen incl. Spoel instructies.
kwita schreef:Pasamba schreef:Heb je van het ziekenhuis spoelmiddelen gekregen of moet je dat zelf maken?
Wij geven altijd een pakketje mee met Xylometazoline neusspray en natriumbicarbonaat om mee te spoelen incl. Spoel instructies.
die natrium tabletten is bekend maar dat xylometazoline is nieuw....ik kreeg een verbod op dat spul omdat het het herstel zou tegen zittenen dat tot 6mnd na de ingreep weet je dat zeker??
AmoorM schreef:Nu weer in de wachtkamer om alles schoon te laten maken en voor controle, brr zenuwen..
Owja we hebben gewoon kant en klare zoutspoelingen bij de apotheek gekocht. Ik hoop dat dit voldoende was.
En juist voor die hoofdpijn ben ik geopereerd. Ik heb niet echt heel fanatiek gespoeld, ja echt dom van mijzelf, ik hoop dat het daar door komt en niet omdat de operatie niet zou helpen.
Maar ik wil niet achter lopen op school, gelukkig loop ik een beetje voor op de meeste vakken. DewiRox schreef:Ik mocht na mijn operatie 2 weken niet de deur uit. Best vervelend aangezien je je na een tijdje gewoon weer goed voelt, maar de kans op infectie was te groot anders.
Succes op school morgen. Vervelend dat je nog zo moe bent en nog steeds last van hoofdpijn hebt.
kwita schreef:even tussendoor komt er bij jou nog veel "troep" uit je neus hier blijft er maar viezigheid komen vind het best eng worden zelfs de ab kuur helpt niet