vaak kan ik dan, zoals nu, niet meer slapen.Maar ik ben vandaag vrij dus ik kan nog lekker even blijven liggen.
Ik lig echt als een burrito opgerold in de dekens met alleen mn hoofd en deels handen met telefoon er bovenuit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vaak kan ik dan, zoals nu, niet meer slapen.
) Wekkers heb ik echt een vreselijke hekel aan en sliep ik ook vaak doorheen. Als ik bij mijn moeder ben maakt zij me wakker. Vaak wordt ik al eerder wakker omdat het in mijn systeem zit dat ik bang ben om de bus te missen en als ik die mis kom ik te laat. Best handig, ik moet om half 9 op school zijn (nu elke week op het rooster) dus dan staat om 6;15 de wekker. Dan blijf ik vaak liggen tot half 7 (of ik kruip even op de iPad, doe de spelletjes waar ik aan verslaafd ben en sta dan op). Ik moet om 7uur de deur uit. Ik kan best met een kwartier klaar zijn, maar dan moet ik me haasten en daar heb ik geen zin in sochtends. Tegenwoordig heb ik aan een halfuur wel genoeg als ik niet super sloom alles ga doen. 
lianne304 schreef:Ik heb een kat die ruim van tevoren gaat miauwen en over me heen wandelen. Helpt niet.
Vannacht zet ik de wekker denk ik in een andere kamer, dan moet ik mn bed wel uit.
Thesserd schreef:[
Dat is juist het probleem. Het niet willen. Hoe krijg je jezelf zo ver om het wel te willen. De slaap en je warme bed is op datmoment blijkbaar zo belangrijk dat je er met gemak voor kiest om het weer in te gaan, ook al werk je jezelf tegen. Gebrek aan discipline denk ik ook deels. Het klinkt heel stom als ik het hier zo type maar ik red het ook om voor 5 minuutje slaap mijn bed weer in te duiken
Motivatie genoeg voor mij. CharlotteJay schreef:lianne304 schreef:Ik heb een kat die ruim van tevoren gaat miauwen en over me heen wandelen. Helpt niet.
Vannacht zet ik de wekker denk ik in een andere kamer, dan moet ik mn bed wel uit.
ik heb zo een kat die keihard in mn neus of oor bijt![]()
werkt wel goed maar ook ontzettend chagrijnig als ik wakker word gemaakt

maar nog steeds ben ik een triest geval.
Gaat me goed af! Alleen met het winteruur word ik nu wakker om 7u en moet ik meteen dringend naar het toilet
Maar dat zal wel beteren binnen een paar dagen

Doe ik bij mn vriend iedere ochtend namelijk
. Zijn wekker gaat dus ook al om kwart voor 6, maar ja ik word dus ook gewoon wakker van die wekker. En kan gewoon niet meer slapen als hij blijft liggen; dan altijd het onrustige gevoel 'straks verslaapt hij zich".
Heb hem nu al zover getraind
dat 1 porretje over het algemeen genoeg is.