neem alsjeblieft het advies van Raponsje( zij is een professional) en de rest ten harte, succes! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
neem alsjeblieft het advies van Raponsje( zij is een professional) en de rest ten harte, succes! sanne1992 schreef:lampjerulez, grappig dat je een artikel uit 1983 erbij haalt, beetje na dato vindt je niet.
Voor de rest die er tegen zijn, prima. Heb mijn research gedaan en ken mensen die dit dieet jaren geleden gedaan hebben en nog steeds op hun streefgewicht zitten. Ik zit nu in mijn 6e week, heb meer energie gekregen en val geleidelijk af. Voor mij is dit de beste keuze die ik ooit gemaakt heb. En ja ik heb ook bij een diëtiste gelopen, vanuit de huisarts. Bij mij werkte dat totaal niet.
TS, ik wens je heel veel succes met afvallen waar je ook voor kiest!
DShots schreef:Pardon maar waar slaat dat nou weer op? Mijn achillespeesontsteking is denk al zo'n maandje over. Ik kon er gewoon op lopen, alleen op het stand misschien moeite mee?
En ik vind ook dat jij altijd iets te klachen heb, dat ik een weebly website heb en jij niet. En dat ik maar eens een echte website moet hebben. Sorry hoor maar daar heb ik geen geld voor
Kan zo de berichten laten lezen
Citaat:De kilo's zijn er niet in een maand aangekomen, waarom moeten ze er dan wel zo snel weer af?
.... Heb nu sinds een paar weken spiraaltje, zit 4! kilo aan en ik heb echt niks bijzonders gedaan qua eten
Raponsje schreef:secricible: Wordt je met hoge bloedsuiker of andere medische dingen sowieso niet door de huisarts verwezen naar een dietist ipv zelf maar iemand zoeken?
Zo mag ik bijvoorbeeld niemand met medische problemen niet vrij aannemen, dat kan alleen als zij via de huisarts verwezen worden zodat er contact is tussen arts en dietist.

DShots schreef:Pardon maar waar slaat dat nou weer op? Mijn achillespeesontsteking is denk al zo'n maandje over. Ik kon er gewoon op lopen, alleen op het stand misschien moeite mee?
En ik vind ook dat jij altijd iets te klachen heb, dat ik een weebly website heb en jij niet. En dat ik maar eens een echte website moet hebben. Sorry hoor maar daar heb ik geen geld voor
Cayenne schreef:TS is 16, dus ik gok dat ze niet alles zelf mag kiezen wat betreft eten, avondeten etc.
Daarbij zullen ook de ouders in het spel zijn.

chelle_dora schreef:DShots schreef:Pardon maar waar slaat dat nou weer op? Mijn achillespeesontsteking is denk al zo'n maandje over. Ik kon er gewoon op lopen, alleen op het stand misschien moeite mee?
Ik zal m'n best doen om niet al te bot over te komen, maar "kan ik niet, wil ik niet, ik heb geen tijd", daar kan ik me best inkomen bij een 80 urige werkweek. Maar met jouw opleiding, zou het makkelijk moeten kunnen.