Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:De bubbels zijn Don Perignon hahahaha!
@Dees_daan: daar heb je dus idd gelijk in, dat is wat ik ook bedoel met dat je goed advies moet vragen.
Ik weet redelijk goed waar ik wel en niet tegen kan.
Bij jou wel heel erg heftig he?
_Alarm_wlkp schreef:Heb het ook gezien gehad maar nog niet overwogen om het in huis te halen.
Heeft het veel neveneffect? Veel slaat extreem op mijn maag en dan heb ik dat weer aan de hand.
Niets hielp hier en kreeg ik noodgedwongen Dafalgan Codeïne maar daar gaat m'n maag echt kapot van.
Nou enkel paracetamol maar dat haalt enkel de scherpe kantjes eraf en blijf ik nog met zeurderige harde hoofdpijn zitten.
Mijn aanvallen zijn gelukkig *hout vast* niet meer wekelijks maar ze zijn nog altijd pijnlijk...
_Alarm_wlkp schreef:Heb het ook gezien gehad maar nog niet overwogen om het in huis te halen.
Heeft het veel neveneffect? Veel slaat extreem op mijn maag en dan heb ik dat weer aan de hand.
Niets hielp hier en kreeg ik noodgedwongen Dafalgan Codeïne maar daar gaat m'n maag echt kapot van.
Nou enkel paracetamol maar dat haalt enkel de scherpe kantjes eraf en blijf ik nog met zeurderige harde hoofdpijn zitten.
Mijn aanvallen zijn gelukkig *hout vast* niet meer wekelijks maar ze zijn nog altijd pijnlijk...
dees_daan schreef:Bij toeval kwam ik erachter dat een combi van paracetamol en cafeïne bij mij helpt. Dus ik koop meestal een doosje antigrippine (zit vit.C bij in) of gewoon de combi paracetamol met cafeïne. Lijkt er dus heel erg op en inderdaad ook goedkoper
Kinke schreef:tja, dit lijkt toch de oplossing te zijn voor me. Koffie drinken kan niet, dat spul lust ik namelijk niet. En het werkt dus niet tijdelijk, ten minste, tot nu toe niet.
( nouja, voorzichtig dan)
nu ook een potje op stal staan voor de zekerheid.
alleen decafe
f4bjheu schreef:hier nog iemand die zweert bij excedrin( nouja, voorzichtig dan)
als ik een aanval krijg, dan word ik helemaal blind en krijg onwijs veel pijn in mijn nek, ook gat bijna alles tintelen en wordt ik gevoelloos op sommige plekken ( bij sommige vingers bijv.), en het duurt echt een volle 24 uur![]()
heel fijn 1e dag van de zomer instructie week dus een aanval, excedrin maar geprobeerd en wat fijn!!
ik kreeg mijn zicht helemaal terug (maar wel voor de zekerheid en fijne mijn zonnebril op gehouden )!!
en alleen op het piek moment voelde ik die gevoelloze plekken tintelen, maar ik heb gewoon heerlijk kunnen rijdennu ook een potje op stal staan voor de zekerheid.
LadyMadonna schreef:Kim, het helpt dus ook tegen de misselijkheid. Ik krijg normaal aura, half uurtje later pijn, misselijk, beroerd, etc. Nu heb ik direct bij de aura twee pillen genomen, klein beetje hoofdpijn, half uurtje aura, beetje duf, en dat was het eigenlijk...