Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herman97 schreef:Die inr van jou is echt instaa0biel he .....
Ik zou die injectie gewoon even niet doen. Even niks anders aan je lijf dan de aceno en even afwachten wat je lijf gaat doen.
Kan me ook heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt om je oog. Ik hoop voor je dat zich dat spoedig hersteld.
Wel fijn dat je een arts in huis hebt. Op het moment dat het ff niet zo lekker gaat kan hij er wel zijn voor je.
Hannanas schreef:Dat oog pas na trombose?
Bizar zeg..
Ze weten dus niets?
karuna schreef:Ik weet dat er mensen zijn die thuis kunnen testen, een soort bloedsuikertest voor verdunning. Alleen daarvoor moet je stabiel ingeregeld zijn. http://www.trombosestichting.nl/trombos ... seren.html
Je overgevoeligheid voor dingen geen idee wie daar over gaat, internist, allergoloog of mdl arts. Kan alle drie denk ik, maar je zou kunnen voorstellen te stoppen met de tabletten en terug te gaan naar fraxi prikken. En dan kijken of je waarde weer stabiel wordt. Dat is bij mij toen gedaan na 3 weken tobben en ellende.
Wat betreft uitval, ivm ms ken ik dat helaas alleen bij mij was het rechteroog linkerkant. Is een erg vreemde ervaring dat opeens je controle weg is, kan best bijtrekken alleen de oorzaak vinden is wel belangrijk. Een minibloeding is zoals je al zegt niet te zien op scan. Hooguit bij mri als er delen zijn afgestorven uiteindelijk.
Is de uitval veroorzaakt door bv te hoge druk zou dat moeten stabiliseren als die weer normaal is. Wordt hij door een zenuwuitval bepaald kan prenison of corticosteroide in heel hoge dosis helpen.
Maar het belangrijkste is ongeacht de oorzaak, zo snel mogelijk starten met trainen om de functies weer terug te krijgen. Daar kun je gericht naar vragen, fysio en eventueel revalidatiearts kunnen je helpen met trainen.