Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Christiene schreef:leven en laten leven. de een moet het slikken de andere wil graag pillen een derde slikt liever niks.
je hebt de klagers en je hebt de niet klagers.
klagers kun je over hun kleine teen horen tot elk klein sneetje.. ik heb liever dat nog dan
de nietklagers in combinatie die ook niet snel na de dokter gaan.. als ze dan eens gaan kunnen ze ook te laat bij de dokter komen.( & een de week erna dood.. )
dus ja gewoon laten leven iedereen zijn keuze.
Orchidee14 schreef:Christiene schreef:leven en laten leven. de een moet het slikken de andere wil graag pillen een derde slikt liever niks.
je hebt de klagers en je hebt de niet klagers.
klagers kun je over hun kleine teen horen tot elk klein sneetje.. ik heb liever dat nog dan
de nietklagers in combinatie die ook niet snel na de dokter gaan.. als ze dan eens gaan kunnen ze ook te laat bij de dokter komen.( & een de week erna dood.. )
dus ja gewoon laten leven iedereen zijn keuze.
Het zou mooi zijn als mensen dit konden inderdaad. Helaas is dit voor velen onmogelijk.

Cindeeh schreef:ik zie het in mijn omgeving veel met ADHD en ADD voorbij komen.
Nou heb ik zelf best wel ernstige ADD en herken ook echt wel de serieuze ertussen.
Maar hoeveel kinderen zijn niet hyper val al die toevoegingsmiddelen en suikers?
Kort ze daar eens in, dan zie je wel welke ADHD'ers er nog steeds tegen het plafond aanspringen.

unihorses schreef:nou hier zus en moeder... o hoofdpijn o rugpijn o dit hupza ibuprofen en paracetamol en diclovenac en het lieft nog een flinke cocktail ervan gemaakt....
tuurlijk neem ik medicijnen maar niet voor iedere wiswatje een hele hand ( Zelfzorg) middelen. en dokters geven het ook zo maar mee... je moest eens weten. 6 paracetamols en dan 4 diclovenac en oplos ibuprofen en aan de morfineik vind het nergens over gaan. maar dat is de aanpak van tegenwoordig je mag geen centje pijn of ongemak hebben dat je knock out gaat maakt dan weer niet uit
o en ts ik ben ook overgevoeligvoor dat mengeltje hierboven beschreven
KarinLF schreef:Als je ze uitnodigt voor een etentje dan laten ze de helft staan want er zitten E nummers in die ze niet mogen hebben , gek wordt je er van
)
_San87_ schreef:Orchidee14 schreef:Oke, sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Maar het is vaak heel moeilijk en frustrerend als je iets hebt wat aan de buitenkant niet te zien is. Mensen staan dan zo gauw met een oordeel klaar en kunnen heel hard zijn.
Ik denk dat dit dus ook een resultaat is van de zogenaamde hypochonders onder ons die bij het minste of geringste al denken dat ze ebola hebben, of zo. Mensen die echt iets hebben, worden niet serieus meer genomen.
Thesserd schreef:Maar wat ik nog irriranter vind: mensen die klagen over hun hoofdpijn, maar geen ibu of paracetamol willen slikken. Of mensen die al weken ergens last van hebben en er over klagen, maar niet naar de dokter willen xD prima als je niks wil slikken of niet naar de dokter wil maar ga er dan niet de hele tijd over zeuren
meggiemeg schreef:Geryon schreef:Ik herken het totaal niet. Kan me eerlijk gezegd ook moeilijk voorstellen dat mensen die niet echt ziek zijn (psychisch of lichamelijk) medicijnen meekrijgen?
Huisartsen schrijven dit soort mensen vaak placebo's voor en die medicijnen die ze denken mee te hebben gehad werken zo goed.
meggiemeg schreef:Geryon schreef:Ik herken het totaal niet. Kan me eerlijk gezegd ook moeilijk voorstellen dat mensen die niet echt ziek zijn (psychisch of lichamelijk) medicijnen meekrijgen?
Huisartsen schrijven dit soort mensen vaak placebo's voor en die medicijnen die ze denken mee te hebben gehad werken zo goed.