. Daarbij krijg ik altijd steenkoude handen en om nu met m'n wanten aan op de bank te gaan zitten lezen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daarbij krijg ik altijd steenkoude handen en om nu met m'n wanten aan op de bank te gaan zitten lezen...
Roosje01 schreef:Hier nog een koukleum. Was ook al aan het twijfelen over winterdekbed. Waar het laatste nog 22 grade binnen was is het nu maar 18. Kachel ga ik echt niet aanzetten in aug dat gaat me net iets te ver. Dekentje op de bank en kruikje in bed en red me aardig. Ga vrijdag op vakantie en ipv korte broekken en rokjes zoals vorig jaar zelfde tijd. Gaan er dit jaar denk ik lange broekken en truien mee.....
loop ook alweer met halve winterkleding rond, nog steeds de stille hoop dat de temperaturen weer omhoog gaan...
Rudina schreef:Roosje01 schreef:Hier nog een koukleum. Was ook al aan het twijfelen over winterdekbed. Waar het laatste nog 22 grade binnen was is het nu maar 18. Kachel ga ik echt niet aanzetten in aug dat gaat me net iets te ver. Dekentje op de bank en kruikje in bed en red me aardig. Ga vrijdag op vakantie en ipv korte broekken en rokjes zoals vorig jaar zelfde tijd. Gaan er dit jaar denk ik lange broekken en truien mee.....
Met 18 graden heb jij nog niet zoveel te klagen, bij ons is de temperatuur gemiddeld 18-20 graden met de hitte van laatst was het rond de 22 graden.
Maar gister stond die maar op 14 graden, nou dan gaat de kachel toch echt wel even aan.
thuis lekker joggingsbroek en warme trui aan. Heb ook nu vaak in bed ook wat warmers aan terwijl ik meestal met een shirtje slaap.

Van februari tot juli op kantoor gezeten en daar tochte het heel hard dus ik constant een vest en sjaal aan/om... en vanaf juli zit ik op het lab waar het ook koud is
Dus ook daar al dikkere kleding aan dan mijn collega's en dan nog rillen van de kou.

Tazzey schreef:Ik heb het ook koud. De verwarming staat hier altijd ingesteld op 21 graden en gisterenavond sprong hij aan omdat het onder de 21 kwam. Ik weiger om kou te kleumen in mijn eigen huis. Ik trek wel eerst iets warms maar als ik het dan nog koud heb dan schroom ik ook niet om het desnoods 23 graden te maken. Ik ga niet zitten blauwbekken als ik een prima functionerende CV heb hangen.
In de slaapkamer heb ik de verwarming altijd uit en de deur open, ook als het vriest. Ik lig dan wel als een eskimo in m'n bed. Sokken aan, dikke pyjama, vier seizoenen dekbed tot over mijn oren en een sprei eroverheen maar zonder frisse lucht kan ik gewoon niet slapen.