Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laura82 schreef:Maar wie zegt dat je ongelukkig bent? Ik ben heel gelukkig, en ben dol op mijn dochter! Dat heeft er imo niets mee te maken (en vind ik ook enigzins offensive, aangezien het suggereert dat je niets voor je kind overhebt).
. Brainless schreef:Sees schreef:Je kunt toch nooit je aandacht voor de volle 100% bij elkaar hebben als je met je kinderen naar de speeltuin gaat? Of de dierentuin etc? Ook al ben je gewoon thuis en zitten je kinderen braaf te spelen dan nóg kun en wil je als ouder zijnde niet alles openlijk bespreken met de kinderen erbij.
Ik snap niet waarom je niet én met je kinderen op vakantie kan én af en toe samen een weekendje oid weg kan. IMO wordt je daar betere partners en ouders van en de meeste kinderen vinden het hartstikke leuk om eens uit logeren te gaan.
![]()
Echt?
Dus omdat mijn gezin voor gaat en ik ook gewoon moeder, vrouw, minnares en goede gesprekken met mijn man kan hebben als de kids op bed liggen zijn wij niet goede ouders?
Alsof het een gezellig weekendje wordt als je zolang moet wachten met belangrijke gesprekken...
. Neemt niet weg dat iedereen moet doen waar goed voelt.sandra8 schreef:Ts mocht je ooit kinderen krijgen dan begrijp je het misschien wel.
Wij gaan elk jaar 1 weekendje met zijn tweeën weg en ook gaan de kids voor hun plezier soms meerdere dgn met opa en oma mee naar de camping.
We genieten hier allemaal van.
Sees schreef:Laura82 schreef:Maar wie zegt dat je ongelukkig bent? Ik ben heel gelukkig, en ben dol op mijn dochter! Dat heeft er imo niets mee te maken (en vind ik ook enigzins offensive, aangezien het suggereert dat je niets voor je kind overhebt).
Sloeg deze quote op mij? Ik heb namelijk nergens gezegd dat je ongelukkig bent?
EDIT: Even teruggelezen en het sloeg op een paar quotes boven mij.
( dacht ik
)
zo eens in de 4 jaar ofzo
Anoniem schreef:Ik moet er niet aan denken om zonder mijn zoontje van 1 jaar en 1,5 maand oud op vakantie te gaan. Vreselijk!
Ik geef nog borstvoeding dus gelukkig kan dat ook helemaal niet![]()
Ik vind het al helemaal niet zo leuk als mijn man, zoontje en ik zonder mijn 20 jarige dochter naar de Efteling gaan. Het liefst heb ik de hele familie bij elkaar, gezellig samen. Een paar jaar geleden zijn mijn man en ik een dag voor oud en nieuw zo van de wintersport naar huis gereden omdat ik het daar niet zonder mijn dochter wilde vieren (die toen niet mee was op wintersport). Dat we een halve vakantie in de prullenbak gooiden kon me niks schelen.

Maar kinderen zijn volwassen dus die redden zich wel een weekje. 
Iris82 schreef:Ik vind het juist 3 keer niets om mn kleine man niet om me heen te hebben.
Blegh. Daar dacht ik echt heel erg anders over toen ie nog niet geboren was.
Raar, hoe moederschap dat kan veranderen.
Anoniem schreef:Ik moet er niet aan denken om zonder mijn zoontje van 1 jaar en 1,5 maand oud op vakantie te gaan. Vreselijk!
Ik geef nog borstvoeding dus gelukkig kan dat ook helemaal niet![]()
Ik vind het al helemaal niet zo leuk als mijn man, zoontje en ik zonder mijn 20 jarige dochter naar de Efteling gaan. Het liefst heb ik de hele familie bij elkaar, gezellig samen. Een paar jaar geleden zijn mijn man en ik een dag voor oud en nieuw zo van de wintersport naar huis gereden omdat ik het daar niet zonder mijn dochter wilde vieren (die toen niet mee was op wintersport). Dat we een halve vakantie in de prullenbak gooiden kon me niks schelen.