Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weet niet hoe het heet. Je nagel groeit dan mee in de goede richting. Je nagelbed krijgt dan rust en kans om te helen. Amandavd schreef:Wat een bullshit, de HAP is niet voor levensbedreigende zaken daar is het ziekenhuis voor. Als je op sterven ligt brengen ze je echt niet naar de HAP. Dus dat is onzin.
Morganlefay schreef:Zucht het gaat om een ontsteking, vermoedelijk met achtergebleven stukjes koraal.
Ik zou toch flink stampij schoppen en er een arts naar laten kijken
Levensbedreigend? als er een rode streep tot aan je lies loopt??Als je zover bent, dan moet er echt haast gemaakt worden.
Sterkte, ik weet dat het vreselijk pijnlijk kan zijn.
) een stukje verbetering opgeleverd! De ontsteking is die dagen toch enigszins redelijk rustig geweest. Niet meer zo angstaanjagend als de dagen ervoor. Al was er een dag de huid toch een beetje vreemd.. Leek een soort van helemaal week en wit. Maar dit was een halve dag later weer weg. Hierdoor ook geen afspraak meer buiten mijn eigen huisarts om gemaakt. Wel de opties uitgezocht omdat ik had verwacht dit nodig te hebben, maar dat viel mee! Maar gelijk weer iets meer wandelen dan alleen stilzitten merk ik wel gelijk.
En deze combinatie met een ontsteking waardoor de weerstand verminderd en een teen, voet, been die nu na de vakantie weer een stuk meer zeer doet, heb ik nu toch een afspraak bij de huisarts gemaakt!
Morgen om half 12 ben ik aan de beurt.
Aangezien het morgen al weer 7 weken duurt...