Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Herken ook alle gekke kwaaltjes die dit met zich meebrengt.
Boeren doet mij ook denken aan overgeven, tenminste, bij een ander, want zelf heb ik dus nog nooit geboerd.
Ik gaf trouwens ook bijna nooit over als baby/kind zijnde. phormicola schreef:Ik ben inderdaad een emetofoobBoeren doet mij ook denken aan overgeven, tenminste, bij een ander, want zelf heb ik dus nog nooit geboerd.
Wat ik dan vreemd vind is dat ik als baby ook al niet kon boeren, mijn moeder is zelfs naar de dokter geweest met me om die reden. Ik weet zeker dat ik toen nog geen angst hadIk gaf trouwens ook bijna nooit over als baby/kind zijnde.
Toch kan ik maar zeer sporadisch boeren, best vervelend phormicola schreef:Ik ben inderdaad een emetofoobBoeren doet mij ook denken aan overgeven, tenminste, bij een ander, want zelf heb ik dus nog nooit geboerd.
Wat ik dan vreemd vind is dat ik als baby ook al niet kon boeren, mijn moeder is zelfs naar de dokter geweest met me om die reden. Ik weet zeker dat ik toen nog geen angst hadIk gaf trouwens ook bijna nooit over als baby/kind zijnde.
). phormicola schreef:Ik heb dat zo vaak geprobeerd! En dan zat ik daar met m'n maag vol lucht wat geen kanten op kon (behalve 's avonds laat, via de andere kant).
Naamloos1 schreef:Grappig dat er meer mensen dus zijn met emotofobie en niet kunnen boeren.. Je zou er idd bijna wat van denken..
Alleen heb ik het echt vaak genoeg echt geprobeerd om te boeren (Zonder bang te zijn om over te geven) maar het lukte toch écht niet.
Maar miss hou je het dan toch onbewust tegen vanwege tóch de emetofobie??
.. ik kan namelijk mijn buikspieren rollen.. dus als ik m er niet op de normale manier uit krijg, slik ik extra lucht in, span mijn buikspieren aan en roll ze.. hierdoor kneed je eigenlijk (net als zoals je voelt als je een sit up lang aanhoud) je maag een beeje mee, misschien maseren een beter woord.. hierdoor 'ontsnapt' de lucht uit het maagzuur.. keel flink opengooien en dan komt ie echt aanrommelen als onweer, geen fijne manier van boeren, maar oh wat lucht het op.
), maar heb er op zich geen fobie voor...
er zal vast nog een andere reden voor zijn die we nog niet gezien hebben.. grijns we maken wel een mooi hokje voor je als je er echt een wil?
(lekker smakelijk)
). De hik heb ik overigens wel heel vaak. En dan ook altijd meerdere keren op een dag. Dat is echt zo'n gênante hik die je overal doorheen hoort waardoor mensen zich omdraaien