Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mars schreef:Allemaal super bedankt voor de vele suggesties en ideeën, ik heb ze mijn vriend ook laten lezen en het is fijn te weten dat er nog een aantal dingen zijn die wij kunnen proberen. Nu is het helaas zo dat ik nu toch ook op Lush weer extreem reageert: schilfers heftige roodheid en hij weet van ellende niet meer waar hij het zoeken moet. Voor wij dus weer iets gaan smeren gaat hij eerst even langs de huisarts vanmiddag. Wellicht dat er ook sprake is van een allergie of iets, of nog iets anders maar dat moet dan eerst uitgesloten worden.

genja schreef:ga eens langs de apotheek en haal daar een tube cremor vaseline cetomacrogol of cremor vaseline lanette. Zijn allebei neutrale huidcremes die ook zonder recept te koop zijn. Ze worden vaak door huisarts en dermatoloog voorgeschreven om de huid vet te houden mag zo vaak gesmeerd als je wilt.
En nog een voordeel het kost de kop niet denk een tube van 100gr iets van 7 tot 8 euro.
Groetjes Kyra

SAKKIA schreef:genja schreef:ga eens langs de apotheek en haal daar een tube cremor vaseline cetomacrogol of cremor vaseline lanette. Zijn allebei neutrale huidcremes die ook zonder recept te koop zijn. Ze worden vaak door huisarts en dermatoloog voorgeschreven om de huid vet te houden mag zo vaak gesmeerd als je wilt.
En nog een voordeel het kost de kop niet denk een tube van 100gr iets van 7 tot 8 euro.
Groetjes Kyra
Idd dit, ik haal het bij de huisarts en kost me 5 euro voor een tube en daar doe je echt heel erg lang mee. Ik zweer er bij. Als ik het niet gebruik krijg ik binnen de korste keren allemaal velletje en gaat mijn huid trekken e.d.
Ik was ook ten einde raad want het zag er gewoon niet uit, heel onverzorgd ook terwijl ik juist mijn best deed om het te minderen. Het werd eigenlijk alleen maar erger. Tot een collega hiermee kwam en echt, ik ben er zo blij mee
Het is heel vettig, maar trekt snel weg en je gaat er ook niet van glimmen oid
Cemlys schreef:Mars schreef:Allemaal super bedankt voor de vele suggesties en ideeën, ik heb ze mijn vriend ook laten lezen en het is fijn te weten dat er nog een aantal dingen zijn die wij kunnen proberen. Nu is het helaas zo dat ik nu toch ook op Lush weer extreem reageert: schilfers heftige roodheid en hij weet van ellende niet meer waar hij het zoeken moet. Voor wij dus weer iets gaan smeren gaat hij eerst even langs de huisarts vanmiddag. Wellicht dat er ook sprake is van een allergie of iets, of nog iets anders maar dat moet dan eerst uitgesloten worden.
had jij mijn bericht nog gelezen ivm allergie tegen dat bewaarmiddel in alle huidzalfjes en shampoos?
SAKKIA schreef:Ts wast hij zich ook met zeep? Deed ik namelijk ook altijd en nu dus niet meer.
Ben benieuwd wat hij daar te horen krijgt want zoveel last en roodheid/schilfers heeft hij nog niet eerder gehad. Hij durft zich ook niet te scheren nu.
bv). Daar kwam mijn jeuk vandaag. Als ik ergens anders slaap heb ik nl heel vaak weer een jeukperiode. Thuis geen probleem meer. Waarmee ik maar wil zeggen focus niet alleen op de gezichtscremes als oorzaak.