Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Lekker hoor! Ik ging gisteren krachttraining doen maar het ging voor geen meter. Had spierpijn van pump en beetje verdrietig. Van pure ellende maar op de treadclimber gegaan. Kwam eerst m'n handdoek tussen dat ding en pleurde daarna m'n sporthorloge zo ongeveer er tussen. Bij poging drie flikkerde ik er bijna vanaf dus ben ik maar naar huis gegaan om vervolgens uit de buurt te blijven van alles wat ook maar enigzins mis kon gaan.Spierpijn vandaag is nihil, dat scheelt want ik ga vanavond weer
Jans schreef:Op de sportschool waar ik over paar weken weer ga sporten hebben ze inderdaad Summit maar dat vind ik een minder leip ding dan die Treadclimber. Alleen al je nek er niet op breken is een sport opzich.Treadclimber vind ik écht naar.. echt zo'n ding als de Summit wat ik ook verschrikkelijk vind
Pump is wel echt heel erg verslavend.. ik vind het heerlijkLes gisteren was ook van mijn begeleidster bij het fitnessen, dus superleuk
Les van haar en die van haar vriend zijn toch wel de leuksten, lekker tempootje en goede uitleg
Sabine schreef:Zou het toch iets omlaag doen. Als je zo'n verschrikkelijke spierpijn hebt kun je ook niet lekker sporten de week daarna. Kun je beter iets lager doen en wat minder spierpijn hebben.Ik meld me hier ook maarIk heb ongeveer 3 jaar gepumpt maar sinds begin dit jaar vanwege een stomme release, onhandige planning en wisselende roosters gestopt en alleen maar fitness gedaan. Nu wil ik in september, wanneer het zomerrooster voorbij is op de sportschool heel graag weer beginnen. Mijn vriend doet Grit en dat heb ik een keertje meegedaan maar dat was het écht niet voor mij hoor
![]()
Met pump was ik lekker op weg qua gewichten maar ik verheug me niet bepaald op de eerste lesvooral niet op de week ná de eerste les.. wat zal ik een spierpijn krijgen
en ik ben dan wel zo eigenwijs dat ik eigenlijk nauwelijks af wil wijken van het gewicht wat ik er eerder op had liggen...
Jans schreef:Ik vind de huidige muziek wel écht onwijs vet, alleen zitten er onwijs veel lunges in voor mijn gevoel