Wildgirl schreef:Ha! Ik leef nog, de mug overigens nietIk had om 02.15 uur een afspraak, was pas om half 4 aan de beurt, Tot die tijd heeft de mug rond gescharreld door mijn gehoorgang, uitermate onprettig kan ik jullie vertellen.
HA heeft hem eruit gespoeld/gespoten, ook niet bepaald fijn.
Ik ben in mijn oor ook geprikt dus het irriteert nog wat en mijn gehoor links was gisteren erg slecht, gaat nu beter.
Al goed, eind goed
Ik heb dit jaren geleden ook eens gehad. Het gezoem was zo hard, dat ik bijna hysterisch werd. Ik heb heel hard op mijn oor geslagen en geduwd. Toen ik de HA belde, lachtte hij mij uit
, toen ik toch op spreekuur mocht komen, zag hij inderdaad een mug in mijn oor zitten. Hij kreeg hem er niet uit met een tangetje. Die ochtend was toevallig het water afgesloten ivm werkzaamheden, ik moest toen eind van de dag terugkomen en de HA heeft hem er uiteindelijk uitgespoten. Mijn trommelvlies was echt geIrriteerd, dat heeft heel lang geduurd....................... ik heb jaren met mijn hand op mijn oor geslapen, zo bang was ik, dat het nog eens zou gebeuren.

!