Je haar heeft echt de tijd nodig om er aan te wennen want de natuurlijke vetten is je haar helemaal kwijt dat beschermlaagje heeft weer tijd nodig. En die anti roos shampoo is zoooo agressief!
Ook ik spreek uit ervaring want ik heb zelfs een periode gehad dat ik het 2x per dag waste!! Nu had ik geen last van mijn hoofdhuid maar je haar wordt er natuurlijk niet mooier van!
Ik ben ook begonnen met om de dag wassen is even door bijten. Momenteel om de 3 dagen en dit heeft ook weer even geduurd voordat mijn haar hier aan kon wennen. Ik rij ook bijna dagelijks intensief paard maar met een cap op mijn hoofd
maar je haar kan gewoon luchten dus hoef niet percee weer gelijk gewassen te worden hoor. Maargoed ik was mijn huid ook niet dagelijks.. Droog je huid ook alleen maar van uit en de zwetende delen neem ik af met een washandje.. En nee ik stink niet hoor
Ik was mijn haar ook trouwens zonder sulfaten en paarbenen
Hoewel ik hooguit 1x per week m'n haren was en meer dan een jaar doe met m'n yes to cucumber shampoo
Nu moet ik zeggen dat ik daar op het moment weinig last van heb. Nu m'n haar weer minder vet is is het zelfs weer helemaal verdwenen.