Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:14

colinneke schreef:
Nog een tip voor rode bulten/ingroeiende haren: Pfb Vanish (en nee dit is niet dat wasmiddel ;) )
Het ruikt raar (soort alcohollucht) maar het werkt wel.
En tja het is best :$

Maar ik vind het fijn spul

Hierdoor werd het bij mij juist veel erger, vooral bij m'n oksels. Had daar niet echt last, ofja, 3 bultjes misschien, dus ik dacht: achjoh dan daar toch ook ff wat :') Uiteindelijk durfde ik m'n arm niet meer omhoog te doen :o Dat spul meteen weggedaan :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:17

elinebakker schreef:
Deze heb ik ook, doe er al zo'n 2 a 3 jaar m'n bikinilijn mee. Teruggroei wordt steeds minder/dunner/trager. Heb zo'n gruwelijke hekel aan stoppels! Ga de tips hierboven meenemen wat betreft de bultjes, dat heb ik met iedere manier van ontharen.. :o

Oksels is me overigens té pijnlijk, wat een hel is dat! Benen is ook prima te doen maar dat doe ik alleen vlak voordat ik op vakantie ga, rest van het jaar gewoon scheren :)

Dus oksels epileren is een hel ? :o
Zit ook te overwegen deze aan te schaffen :)

Nagini

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:25

Haha, ik heb ook eens mijn oksel geëpileerd.
Oksel.

Ik kon me er niet toezetten m'n andere oksel ook te doen. Dus ik had 3 weken een gladde oksel en de ander moest ik telkens scheren _O-

Daardoor durf ik bikini lijn niet zo goed, misschien toch maar eens proberen.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:26

Het stomme is ik krijg overal bultjes als ik ga scheren behalve mijn oksels. Die scheer ik ook zelfs zonder scheerschuim. Maar als ik mijn benen ga scheren ov idd daar beneden krijg ik bultjes :/ Nou ja, op mijn benen bij mijn enkels krijg ik bultjes en hier en daar een bultje op mijn been. Het valt niet op maar het is voor je zelf storend om dat te hebben.

Marjolein158

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:29

Je kunt toch ook laseren heb ik gehoord?
Vraag me af of dat pijn doet (licht schokje o.i.d.).
Ikzelf ben best een angsthaas voor pijn haha

niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:32

Ja, ik ga voor de brazilian wax! Wie weet een goed adresje ergens in het noorden..? Laseren lijkt me ook wel handig, maar kost meteen weer meer geld... Ik denk niet dat het pijn doet.. :)

antje_vip

Is er nu serieus een topic over schaamhaarkapsels? :+

laughterline

Laseren heeft ooit m'n oud-collega gedaan omdat het bij een aantal vriendinnen van haar ontzettend goed werkte. Heb geen idee of 't pijn deed oid maar ze was erg tevreden!

antje_vip schreef:

_O- _O-

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:33

Oja! Mijn moeder heeft nu zo'n apparaat, dat heb ik nu twee keer gedaan. Moet minimaal 4 weken tussen zitten en je hebt pas na een jaar echt resultaat. Je kan zelf instellen hoe intensief je de flits wilt hebben. Ik heb hem meestal op stand 5 (van de 5) en dat voel je wel maar doet geen pijn.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:35

professioneelLaseren doet volgens mij wel pijn en je krijgt ook tijdelijk een rode huid, soort van verbrand volgens mij. Het is vrij prijzig dacht ik en ook niet helemaal permanent.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:36

Laseren voelt als een elastiekje die op je huid knalt volgens een vriendin van mij := Helaas heeft zij veel geld uitgegeven en is het haar gewoon teruggekomen.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:37

antje_vip schreef:

Gelukkig wel, durfde het topic zelf niet te openen :')

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:37

Ja dat geloof ik best, die thuis apparaten zullen zeker minder effectief en minder heftig zijn. We'll see :)

niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:38

Selka schreef:
Laseren voelt als een elastiekje die op je huid knalt volgens een vriendin van mij := Helaas heeft zij veel geld uitgegeven en is het haar gewoon teruggekomen.

Dat is naar... De hoofdreden voor mij om het te doen zou toch zijn dat het "permanent" weg blijft..

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:40

Het ligt geloof ik ook nog aan de tint van de haren hoe goed het pakt en uiteindelijk herstellen de haarzakjes toch. Of er komen nieuwe, dat durf ik niet te zeggen.

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:41

Ik heb ooit zo'n voucher voor IPL gekocht en dat is voor onbeperkt behandelingen (in Amsterdam bij Just Wellness). Omdat ik nu even niet in Nederland zit ben ik al een tijd niet geweest maar na een stuk of 6 behandelingen, die overigens echt pijnloos zijn, zijn er duidelijk minder haartjes en stukjes waar helemaal geen haar meer zit. Ideaal dus.

Ben nu zelf maar weer bezig met suikerhars, maar denk dat ik het toch ergens ga laten doen want ik ben niet dapper genoeg :')

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:46

Ik trim men schaamstreek.

Met dat zelfde aparaatje kan ik ook epileren n epileer men benen en oksels.

Als ik men schaamstreek scheer blijft het jeuken.
En glad vind ik eerlijk gezegd niet mooi

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:46

Ik heb één keer mijn bikinilijn gewaxt met van die Veetstrips, en ik schreeuwde het bijna uit van de pijn :') misschien is het gewenning, maar nu durf ik niet meer... En oksels is ook een ramp, ik moet ze elke dag scheren want ze komen supersnel terug, en epileren krijg ik ook tranen van en schiet niet op. Vervelende is dat mijn huid daar gepigmenteerd is, zodat je een grijs waas blijft zien -O-

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:47

haha geweldig topic.
harsen/waxen lijkt me zooo pijnlijk.
En ik zou het echt niet durven, niet voor de pijn maar gewoon..
lig je daar,2 weken niet geschoren..welcome to the jungle en in de kijkdoos-stand.
Noway dat ik dat ga laten doen :') :') :') :') :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:48

Maar wordt het met waxen echt glad? Heb mij onderbenen ooit laten doen, maar met een scheermes werd het echt veel gladder

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:49

Oksels hars ik trouwens wel gewoon zelf, dat is de eerste keer even pijnlijk als je ze altijd geschoren hebt (dikke haartjes en daardoor kan het ook een beetje bloeden) maar daarna is het echt goed te doen als je het bij houdt.

merrylegs die waas heb ik ook een beetje maar sinds ik het hars is het weg :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:50

Bij een salon laat ik m'n bovenlip met suikerhars doen, wel fijn hoor! Doet ook minder pijn dan harsen blijkbaar. Omdat suikerhars alleen op de haartjes plakt ipv ook op je huid :) maar ik zou t idd laten doen omdat zij er echt cursussen voor heeft gedaan haha

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:50

benangelique schreef:
Maar wordt het met waxen echt glad? Heb mij onderbenen ooit laten doen, maar met een scheermes werd het echt veel gladder

Daar ben ik ook benieuwd naar, als ik het zelf doe wordt het inderdaad niet glad maar ik dacht dat dat aan mij lag :))

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:51

Ik wil een brazilian.. heel graag.. maar ik durf niet te laten doen door iemand anders := wat doen? Kan het zelf? Welke strips? Of zelf wax maken? Hellup :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:52

Ik heb vroeger een keer zelf gewaxt incl bloed en bloeduitstortingen met van die hete wax. Toen nog een paar keer met Veet geprobeerd maar behalve heeeeeeeeel veel au ging er nog geen haartje mee. :=