Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:C_arola schreef:Imo in lichte mate wel omdat de geur in kleding en alles gaat zitten en dat ademt je kind weer in. Natuurlijk begrijp ik het dat je niet overal rekening mee kunt houden maar persoonlijk vind ik roken echt vies, de geur en het effect en als niet roker kun je dat gewoon erg goed ruiken bij iemand die wel rookt al rookt die persoon niet op dat moment.
nou ik vind dit nou wel weer erg ver gaan hoor...
ja ik vind mensen die roken ook soms stinken (moet zeggen dat mijn man er minder last van heeft dan bijv mijn moeder)
maar mijn dochter is gek op haar vader en vind wel meer dingen stinken die we allemaal inademen
nee je kan ook overdrijven natuurlijk
wemkelover schreef:bij ons binnen wordt er niet gerookt, ik rook niet en mijn vriend wel. en dat ga ik hem niet verbieden want a) hij is volwassen en kan prima zijn eigen keuze maken. b) verbieden heeft geen zin. stoppen zullen ze alleen als het zelf willen.
bij anderen thuis wordt meestal aan mij gevraagd of ik er last van heb of ze naar buiten moeten. nu hangt er van mij wel af hoe groot de ruimte is en hoeveel personen er roken. als het blauw staat g ik er liever niet inzitten. ik ga mensen niks verbieden in eigen huis.
C_arola schreef:Ojajoh schreef:nou ik vind dit nou wel weer erg ver gaan hoor...
ja ik vind mensen die roken ook soms stinken (moet zeggen dat mijn man er minder last van heeft dan bijv mijn moeder)
maar mijn dochter is gek op haar vader en vind wel meer dingen stinken die we allemaal inademen
nee je kan ook overdrijven natuurlijk
Dat mag maar je moet niet vergeten dat jullie die geur gewend zijn en ik niet. Voor mij stinkt het dan gewoon behoorlijk.
Ik begrijp je zin dat je dochter gek is op haar vader niet, wat heeft dat hiermee te maken?
Gypsy schreef:Nuja dat is nu net het probleem, het is gewoon gevaarlijk. Alleen al omdat kinderen van rokers een grotere kans hebben om later zelf ook te gaan roken.
Ojajoh schreef:C_arola schreef:
Dat mag maar je moet niet vergeten dat jullie die geur gewend zijn en ik niet. Voor mij stinkt het dan gewoon behoorlijk.
Ik begrijp je zin dat je dochter gek is op haar vader niet, wat heeft dat hiermee te maken?
om jouw zin, 'je kind ademt het in'
alsof dat gevaarlijk is of zo....
dat vind ik nogal overdreven
phormicola schreef:En waarom ga jij dan niet ergens anders staan? De roker kan er toch niets aan doen dat jij astma hebt?
C_arola schreef:dat vind ik nogal overdreven