Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Gaat voor mij niet werken, dan moet ik een veel te groot tijdvak overbruggen.
Ik ben sinds 2 weken uit het gips en heb nu 5x fysio gehad. Loop nog steeds op 2 krukken. Duurt me allemaal veel te lang dit. Fysio is nu op vakantie, dus voor komende 3 weken ook maar 1 afspraak per week. Vreet me echt helemaal op. Ik kan me voet iets bewegen en heb nu elastiek gekregen om me voet heen en weer te bewegen en te sterken. Heb niet het idee dat het werkt. Volgende week wil ie dat ik een weegschaal mee neem. Dan mag ik per keer iets meer gaan belastenBeetje vaag omdat ik de hele tijd gewoon er zo veel op mocht staan als ik wilde.
Heb geen pijn, behalve als het volloopt met vocht (dan klopt het). Het is gewoon totaal stijf. Volgens zeggen is dat mijn mazzel, geen pijn is wel zo handig. Maar de rest van me lijf geeft meer problemen. Knie, schouders en polsen doen geregeld meer pijn dan me enkel.
Vajramani schreef:Wendy: ik vind nu dat je toch wel ziet dat de wond kleiner wordt. Vocht zal je nog wel even houden
Veulen84 schreef:Van mijn eigen fysio mocht ik doen wat ik wilde. Als het zeer was stoppen. Dus komende 3 weken doe ik het er maar even mee en rommel ik wel even door. Maar is niet zo goed voor me geduld.
Renee1991 schreef:Ik ben zo dom hè.. Waarom klik ik dan toch op die link?! *hangt boven de wc*
wendy1987 schreef:Duurde bij mij ook langer voor ik zonder krukken kon hoor! Ik kon na 2 weken hele kleine stukjes zonder krukken. Maar ik was op vakantie die 2 weken nadat ik uit het gips was, en kon elke dag in zwembad oefenen zonder mijn gewicht..
Ik mocht de 1e week tot 50% van mijn gewicht belasten en de 2e week tot 100 % opvoeren. Maar dat lukte eigenlijk dus echt pas na die 2 weken, ik mocht niet overbelasten iig!
Ja, doordat je natuurlijk anders loopt, gaat de rest van je lichaam mee doen. Heb ik ook wel gehad. Nu gelukkig niet meer (mijn lichaam zal er inmiddels wel aan gewend zijn dat ik anders loop)
En jij mag niet paardrijden? Ik mocht alles weer zodra ik kon belasten. Niet dat ik kon paardrijden, maargoed![]()
Ik mocht idd ook tot mijn pijngrens gaan![]()
Gewoon doen wat je kan, verder rust nemen en eventueel koelen als die dikker wordt!