Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Ik gebruik PAM spray. Eén keer sprayen, uitvegen met een doekje, vuur heel laag, pannenkoekenmix erin, deksel op de pan tot de bovenlaag gestold is, omdraaien en de andere kant bakken. Het duurde bij mij ook even voordat het goed lukte.. heb ook aangebakken pannenkoeken gehad of die nog half rauw waren aan alle kanten.
Gamova schreef:Ik ben momenteel bezig met het Afslank Eiwit van B&F. (Inmiddels heet ie Smart Protein) maar ik vind de shakes erg slijmerig en vind de smaken die ik nu heb staan, vanille en witte chocola, echt absoluut niet te pruimen. Heb het een hele tijd met hangen en wurgen geprobeerd maar ben er nu wel klaar mee.
Iemand ervaring met de andere smaken? Of allicht een goed alternatief? Het lukt me momenteel niet om hard te sporten dus ben bang dat als ik aan een 'normale' eiwitshake ga ik alleen maar ga aankomen omdat dit simpelweg te veel gaat worden...
Kameleon94 schreef:Vandaag voor het eerst een whey shake geprobeerd. Ik heb het gemengd met 250 ml magere melk en ik vond het echt héérlijk, net een milkshake haha! Maar pfoeh, je komt er wel vol van te zitten zeg.
LisaaBloem schreef:Gamova schreef:Ik ben momenteel bezig met het Afslank Eiwit van B&F. (Inmiddels heet ie Smart Protein) maar ik vind de shakes erg slijmerig en vind de smaken die ik nu heb staan, vanille en witte chocola, echt absoluut niet te pruimen. Heb het een hele tijd met hangen en wurgen geprobeerd maar ben er nu wel klaar mee.
Iemand ervaring met de andere smaken? Of allicht een goed alternatief? Het lukt me momenteel niet om hard te sporten dus ben bang dat als ik aan een 'normale' eiwitshake ga ik alleen maar ga aankomen omdat dit simpelweg te veel gaat worden...
Ik had de aardbeien smaak en kon het door de structuur ook niet weg krijgen, net behangplaksel :s