Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:33

Ik vind van de afslank eiwit de chocolade en frozen cappuccino een groot succes. <3

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:35

ook ik heb mijn bestelling met zomerkorting ontvangen.
De deksel van het emmertje met Chiazaad was opengegaan/kapot, de hele doos zat vol met zaadjes, ze kwamen ook gewoon door de doos heen.
Ik heb klantenservice gebeld, ze sturen meteen een nieuwe emmertje op.
Top service!

xNavatu

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:50

Had ik ook een keer met pindakaas :j Halve doos onder de pindakaas omdat die dop was gescheurd :+
Mailtje gestuurd en paar dagen later nieuwe pot, super :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 13:52

Vind de service echt wel prima daar inderdaad :j. Heb ook al eens een sample toegestuurd gekregen omdat ik daarnaar vroeg en een keer een hoop extra's omdat ze de shakebeker vergeten waren erbij te doen bij de vorige bestelling.

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 11:40

Vandaag voor het eerst een whey shake geprobeerd. Ik heb het gemengd met 250 ml magere melk en ik vond het echt héérlijk, net een milkshake haha! Maar pfoeh, je komt er wel vol van te zitten zeg.

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:23

Ik ben momenteel mijn leven aan het beteren en sport nu 5/6x in de week. Ik ben van plan om te beginnen met een eiwitshake in de ochtend. Wat raden jullie aan en waarmee "meng" je dat dan?

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:50

@ Walrus. Mag ik vragen waarom in de ochtend? Via PB mag ook.
En wat is je doel? Wil je juist spieren opbouwen, afvallen?

Sunlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 23:12

Iemand ervaring met de Clarinol CLA? Was op zoek naar een soort fatburner zonder heftige stimulanten (van Ripped etc wordt ik erg onrustig) dus heb deze besteld maar ben wel benieuwd naar ervaringen.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:56

Hoe bakken jullie de sport pancakes? Ik krijg iedere keer een zwarte pan met een geel laagje. Geen pannenkoek dus. ^)
Het ligt niet aan de pan en heb het al met Rapsol olie en kokosolie geprobeerd...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 14:02

Ik gebruik PAM spray. Eén keer sprayen, uitvegen met een doekje, vuur heel laag, pannenkoekenmix erin, deksel op de pan tot de bovenlaag gestold is, omdraaien en de andere kant bakken :j. Het duurde bij mij ook even voordat het goed lukte.. heb ook aangebakken pannenkoeken gehad of die nog half rauw waren aan alle kanten.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:07

Kiwipitje schreef:
Ik gebruik PAM spray. Eén keer sprayen, uitvegen met een doekje, vuur heel laag, pannenkoekenmix erin, deksel op de pan tot de bovenlaag gestold is, omdraaien en de andere kant bakken :j. Het duurde bij mij ook even voordat het goed lukte.. heb ook aangebakken pannenkoeken gehad of die nog half rauw waren aan alle kanten.

Dankjewel! Ik ga het morgen proberen. Hou jij wel gewoon de 130ml water en 2 scheppen mix aan?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 15:13

Ja! Goed schudden. Doe wel de mix er zo dun mogelijk in. Goed ronddraaien zodat de pannenkoeken niet te dik worden.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 10:31

Had de variety summer pack besteld maar er zat geen banaan in maar wel 4 x vanille dus had dat aangegeven. Ze zeiden dat ze dat goed zouden maken bij een nieuwe bestelling.. maar nu zie ik dat m'n pakket 8,5 kilo is := := terwijl ik echt niet voor 8,5 kilo heb besteld :\

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:12

ik had ook een vergissing in mijn pakket die ik heb besteld, zou 2x 6 smaken in zitten, maar 1 smaak zit er 4x in, dus in mijn voordeel :)
Maar je kunt daar toch aan merken dat ze niet helemaal goed opletten.
8,5kg?? dat is veel haha... krijg je paar kilo producten??

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-14 11:17

Ga ervan uit dat het gewicht niet klopt hoor. Heb maar voor iets van 4 kilo besteld :P

Bij mij zit inderdaad 1 smaak er 4 keer in maar daardoor mis ik een andere smaak :P. En ik hou niet van de vanillesmaak dus beetje jammer.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 10:32

Ik heb gewoon een extra pot Sports Pancakes van 2,5 kilo en allemaal leuke kleine dingetjes bij mijn bestelling gekregen als goedmakertje *\o/*

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:34

oooh dat is wel heel leuk!!!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 13:56

Gamova schreef:
Ik ben momenteel bezig met het Afslank Eiwit van B&F. (Inmiddels heet ie Smart Protein) maar ik vind de shakes erg slijmerig en vind de smaken die ik nu heb staan, vanille en witte chocola, echt absoluut niet te pruimen. Heb het een hele tijd met hangen en wurgen geprobeerd maar ben er nu wel klaar mee.

Iemand ervaring met de andere smaken? Of allicht een goed alternatief? Het lukt me momenteel niet om hard te sporten dus ben bang dat als ik aan een 'normale' eiwitshake ga ik alleen maar ga aankomen omdat dit simpelweg te veel gaat worden...

Ik had de aardbeien smaak en kon het door de structuur ook niet weg krijgen, net behangplaksel :s

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:10

Kameleon94 schreef:
Vandaag voor het eerst een whey shake geprobeerd. Ik heb het gemengd met 250 ml magere melk en ik vond het echt héérlijk, net een milkshake haha! Maar pfoeh, je komt er wel vol van te zitten zeg.

Vroeger dronk ik bijna altijd na een krachttraining een Proteïne Shake en aangezien het fanatisme van toen weer beetje bij beetje terug komt en ik merk dat ik wel wat extra's kan gebruiken voor een volgende keer, wil ik ook weer aan de Shakes. Ik zag dat je tegenwoordig heel veel verschillende smaken kunt kiezen, maar ik denk dat ik gewoon bij de Old School-smaakjes blijf. Ik kan me inderdaad herinneren dat je er toen flink vol van raakte, dus dat is onveranderd. :D

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:25

LisaaBloem schreef:
Gamova schreef:
Ik ben momenteel bezig met het Afslank Eiwit van B&F. (Inmiddels heet ie Smart Protein) maar ik vind de shakes erg slijmerig en vind de smaken die ik nu heb staan, vanille en witte chocola, echt absoluut niet te pruimen. Heb het een hele tijd met hangen en wurgen geprobeerd maar ben er nu wel klaar mee.

Iemand ervaring met de andere smaken? Of allicht een goed alternatief? Het lukt me momenteel niet om hard te sporten dus ben bang dat als ik aan een 'normale' eiwitshake ga ik alleen maar ga aankomen omdat dit simpelweg te veel gaat worden...

Ik had de aardbeien smaak en kon het door de structuur ook niet weg krijgen, net behangplaksel :s

Probeer het eens met meer water. Er kan makkelijk veel meer water in dan op de verpakking staat

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:50

Ik kom me hier ook melden als trouwe b&f fan :D ik bestel voornamelijk superfoods, raw bite repen en sinds kort ook whey :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:07

zodiacje schreef:
Probeer het eens met meer water. Er kan makkelijk veel meer water in dan op de verpakking staat

Ik heb op een gegeven moment een halve scoop gedaan op 300 ml water/melk. Wel iets beter maar de structuur ligt me echt niet.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:30

Ik heb laatst de eiwit-traktatie besteld, die is lekker! :9

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 09:35

Leuk, een B&F topic! :)
Als het goed is krijg ik vandaag weer eiwitrepen (nu de cookies/chocolade smaken), mix voor pancakes, fruitijsjes kokos (die zijn serieus zóóó lekker, slim van ze om me die als sample te sturen :P ) en een shakebeker binnen.

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:08

Wat leuk dit topic! Ik train vrij veel en fanatiek en gebruik al een paar jaar de producten van B&F. Op dit moment vooral de whey perfection, sportpancakes en superfood muesli's. Binnenkort weer shoppen en dan ook maar eens kijken naar een fijn tussendoortje voor tussen 2 trainingen op een dag in. Ik geef momenteel vrij veel bootcamp trainingen en met 2 of 3 op dezelfde dag kan ik wel iets extra's tussendoor gebruiken ;-)