En met gips rijden is inderdaad heel dom, maar dat moet je zelf weten. Alleen niet miepen wanneer er wel wat fout gaat. Dat is dan ook je eigen schuld.
Gut, je bent 17.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gohya schreef:Waar haal je dat citaat vandaan? niet gezien in dit topic.
Citaat:Omdat er in ander topic veel gezeur is over met gips paardrijden vroeg ik me af wat vinden jullie ervan.
JoycexEnya schreef:Toen ik me pils had gebroken
Vroeg me moeder of ik wel mocht rijden de dokter zij
Ja hoor alleen als je paard niet sterk is.
Dus gewoob gereden en nergens meer last van zeker niet elke dag gereden maar wel 3x ib de ween
Brainless schreef:gohya schreef:Waar haal je dat citaat vandaan? niet gezien in dit topic.
[MWS] jeuk bij gips
alltimapanda @ [JH] en nu alweer.
In dit topic staat ook dat ze pijn heeft.

ikke schreef:Daarnaast KAN ook de extra rekening van je ziektekosten gewoon bij je verhaald worden.
alltimapanda schreef:nog maals ik vroeg me a hoe jullie er over dachten en niet om mij af te zeiken... maar goed ik lees niet eens alles want jullie zitten toch af te katten

Cayenne schreef:TS, probeer het zo te zien: je hebt maar 2 armen die je hele leven nog mee moeten. Er is wanneer je gaat rijden altijd kans dat je iets extra's in je arm beschadigd. En dan maakt het helemaal niet uit of je de pony goed kent of niet. Het kan! Vind jij het rijden zo belangrijk dat je daarom dat risico wilt nemen terwijl, wanneer je een paar weken wacht, je waarschijnlijk probleemloos kunt rijden?
_RMHorse_ schreef:Ik vind dat het best kan, zou het zelf ook doen op me brave merrie. Sommigen van jullie zien overal gevaar in hoor! Risico heb je altijd. Je paard kan in de bak ook schrikken van een grasspriet er van door gaan en je beland met je nek op het hek, dood.
Wordt een beetje gek van die 'zeikerige' mentaliteit hier. Ts zit op een braaf paard kans dat ze eraf valt is dus niet zo groot.
Dat je niet verzekerd bent is niet waar!
janahxginger schreef:_RMHorse_ schreef:Ik vind dat het best kan, zou het zelf ook doen op me brave merrie. Sommigen van jullie zien overal gevaar in hoor! Risico heb je altijd. Je paard kan in de bak ook schrikken van een grasspriet er van door gaan en je beland met je nek op het hek, dood.
Wordt een beetje gek van die 'zeikerige' mentaliteit hier. Ts zit op een braaf paard kans dat ze eraf valt is dus niet zo groot.
Dat je niet verzekerd bent is niet waar!
het 'excuus' van braaf paard vind ik maar onzin. mijn paardje was ook altijd een braaf paardje zeiden ze. maar toch deed hij dingen waardoor je wel eens de grond van dichtbij zag.