Bleke huid.. zonnebank?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Bleke huid.. zonnebank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:23

Ik heb van de kruidvat de notencreme, bruin zonder zon en die werkte super! Geen vlekken oid! Was alleen mijn voeten vergeten, ohoh.. heb er nog een foto van als je die wil zien, net afgestorven :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:24

Fairytales schreef:
O jee, dat lijkt mij dan weer niks.. als je in slaap valt onder zo'n ding en vergeet om te wentelen, ben je aan de voorkant bruin en aan de achterkant nog lijkbleek :')

Er zit goddank een timer op :') maar mijn (roodharige :') ) schoonzus had die helaas op 50 minuten gezet en was wél in slaap gekukeld. Au inderdaad :')
Ik blijf erg goed wakker; radio lekker hard aan :D

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:26

Misschien zelfbruiner

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 18:27

Ooh foto's van (leed)vermaak zijn altijd leuk, MyLittleLove :+

Jeetje dat moet vast heel erg pijn hebben gedaan, toen ze eindelijk wakker werd! :oo

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:27

Zitten, lopen, alles deed zeer. Arme schaap vervelde en was natuurlijk weer gelijk wit :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:37

:')
Afbeelding

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 18:51

Ik heb gelukkig nog moedervlekken op mijn witte pootjes. Stracciatella klinkt zoveel beter dan melkflessen :D

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 19:15

Dat is helemaal zonde.. zo lang onder de zonnebank gelegen, en dan ook nog wit na het vervellen!

Haha dat is inderdaad wel een raar gezicht MyLittleLove! Ik zal onthouden om mijn voet ook in te smeren. :+ Ik kwam er net bij het scrubben achter dat ik 2 kleine (open) muggenbultjes bij mijn knie heb.. wat gebeurd er als ik daar van die body lotion overheen smeer? Worden de rode plekjes dan mooi bruin? :D

Stracciatella... :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 19:50

MyLittleLove schreef:
Ik heb van de kruidvat de notencreme, bruin zonder zon en die werkte super! Geen vlekken oid! Was alleen mijn voeten vergeten, ohoh.. heb er nog een foto van als je die wil zien, net afgestorven :')

Hahaha afgestorven.. _O-
Gewoon sokken dragen. :P

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 20:13

Nou ik heb zojuist mijn boven en onderbenen (en voeten!) ingesmeerd met Dove Summer Glow! Ik ben ontzettend ongeduld ig en was ook teleurgesteld toen ik niet direct resultaat zag.. :') Dus nu maar even het geduld proberen op te brengen om het te laten intrekken. Hopelijk ziet het er morgen ochtend beter uit (en vlek vrij)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:18

Je moet het wel wat vaker smeren om resultaat te zien hoor, dat zie je niet na 1 dag.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 20:22

Fiffill schreef:
Je moet het wel wat vaker smeren om resultaat te zien hoor, dat zie je niet na 1 dag.

Serieus? Wat een teleurstelling. Op internet zag ik reviews van allemaal mensen die na een smeerbeurt gelijk resultaat hadden. (Welliswaar de volgende ochtend) :')

Moet je het dan elke dag smeren, of eens in de zoveel dagen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:24

Nou voor ik het écht ging zien duurde het wel een een paar dagen volgens mij... maar ik weet het niet meer zo exact, dit jaar heb ik het nog niet gesmeerd. :') Het is iig niet dat je benen ineens een klap bruiner zijn. Ik smeerde het niet elke dag, eerst deed ik dat wel, maar toen werden mijn benen er wel erg bruin van en dat vond ik een beetje een raar gezicht met de rest van mijn lijf. :P

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 20:42

Hmm dan zal het bij mij vast ook wel even duren voordat ik resultaat zie! Ik denk dat ik vrijdag avond nog een keertje smeer (tenzij ik morgen heel vlekkerig ben of negerinnenbenen heb gekregen :'))

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:11

Hier ook een bleekscheet :( :(

Zo jammer, dat ik nu toch ook eens aan een zelfbruiner wil gaan, alleen voor mijn benen.

Mijn zus is ook positief over de Dove summer glow (€7,15 :wow:)
Die is nu in de aanbieding ergens geloof ik, 1+1 gratis, dus die ga ik wel halen..
Gok het er maar op, wie niet waagt..

Ben die melkflessen van mij onderhand wel eens zat :+ En zonnebanken is niks voor mij.

xxlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 12:20

Ik heb een beetje het zelfde probleem, en de zonnebank werkt echt goed.
In de eerste week moet je en wel echt 2 of 3 keer heen en dan gewoon onder de lichtste. Iets van 15 minuten (overleg dat even met de studio). Je kan de tijd wat langer maken als je er meer bent geweest, 2 minuten is al genoeg.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 13:26

Nou ik heb de dove Summer Glow gisteravond geprobeerd. Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik in eerste instantie dat alles er mooi egaal uitzag.. totdat ik tijdens mijn pauze op mijn werk mijn sokken omlaag trok.. allemaal vlekken op mijn voeten!! Ik weet niet hoe het met de rest van mijn benen gesteld is.. het was donker toen ik vanmorgen op stond :'), maar ik zal thuis het resultaat verder eens goed bekijken in het licht.

Ik vind het overigens wel erg plakkerig spul! Vannacht voelde ik mijn benen nog plakken, terwijl ik expres 10 minuten heb gewacht alvorens ik mij ging aankleden, en pas ruim een uur daarna in bed lag..

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 13:41

Die notencreme op de foto was van 1 keer lichtjes smeren.. en een beetje vet dus wel goed voor de droge beentjes maar niet overdreven plakkerig :P Die was 5 euro

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 13:45

MyLittleLove schreef:
Die notencreme op de foto was van 1 keer lichtjes smeren.. en een beetje vet dus wel goed voor de droge beentjes maar niet overdreven plakkerig :P Die was 5 euro

Is dat van een bepaald merk of een bepaalde winkel?

Ik durf het haast niet meer aan. Denk dat ik mijzelf toch voor de vakantie wil laten spray tannen in zo'n cabine of iets.. of ik ga morgen ochtend toch nog even langs Sundays voor advies :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 13:50

Bruin zonder zon notencreme van het kruidvat huismerk :)

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:00

Heb niet het hele topic doorgelezen dus misschien is het al voorbij gekomen.

Een zonnebank kuur helpt niet tegen verbranden! Je kan voor een kleurtje beter idd zelf wat sprayen of een spray tan salon. Dit werkt voor mij perfect. Bij mij in de familie komt veel huidkanker voor en ik heb ook nog eens veel moedervlekken. Ik laat deze op aanraden van de dermatoloog halfjaarlijks door hem controleren. Verder ga ik met mate in de zon en altijd goed ingesmeerd en zorg ik ervoor dat ik niet verbrand. Mijn dermatoloog is heel erg anti zonnebank.
Bruin vind ik wel veel mooier dus nu het mooie weer eraan kom, ga ik langs de spray tan salon voor een kleurtje.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:00

Met die crèmes moet je idd heel goed opletten. Ik liet me altijd insmeren door m'n moeder, die is daar heel handig in! Eerst even scrubben onder de douche, daarna goed afdrogen en je vervolgens in laten smeren :D

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 14:06

Naar een spray tan salon voor de vakantie staat denk ik inmiddels wel bovenaan mijn lijstje. Hoe lang blijft zoiets eigenlijk zitten? Ik lees veelal 5-7 dagen, maar ook ergens 10 dagen. Vervaagt de kleur dan langzaam van je huid?

Goed scrubben had ik inderdaad al goed gedaan van te voren.. helaas heb ik geen vrouw in de buurt die mij even kan insmeren. Vriendlief laat ik het helemaal niet doen, want dan weet ik zeker dat ik onder de vlekken kom :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:11

Hahaha ja ik zou inderdaad ook een rondje overslaan als ik op mijn vriend aangewezen zou zijn :D Dat is ook een van de redenen dat ik al in eeuwen geen zelfbruiner meer heb gebruikt ;)

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:54

Bij mij blijft het een dag of 7 zitten, ik word dus naarmate de vakantie vordert steeds lichter ipv bruiner :o
Goed scrubben van te voren en wijde kleren aan als je weggaat. Een goede salon zal je dit ook vertellen.