Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fairytales schreef:O jee, dat lijkt mij dan weer niks.. als je in slaap valt onder zo'n ding en vergeet om te wentelen, ben je aan de voorkant bruin en aan de achterkant nog lijkbleek
maar mijn (roodharige
) schoonzus had die helaas op 50 minuten gezet en was wél in slaap gekukeld. Au inderdaad
Ik kwam er net bij het scrubben achter dat ik 2 kleine (open) muggenbultjes bij mijn knie heb.. wat gebeurd er als ik daar van die body lotion overheen smeer? Worden de rode plekjes dan mooi bruin? 
Dus nu maar even het geduld proberen op te brengen om het te laten intrekken. Hopelijk ziet het er morgen ochtend beter uit (en vlek vrij) Fiffill schreef:Je moet het wel wat vaker smeren om resultaat te zien hoor, dat zie je niet na 1 dag.

Het is iig niet dat je benen ineens een klap bruiner zijn. Ik smeerde het niet elke dag, eerst deed ik dat wel, maar toen werden mijn benen er wel erg bruin van en dat vond ik een beetje een raar gezicht met de rest van mijn lijf.
)

)
En zonnebanken is niks voor mij.
, maar ik zal thuis het resultaat verder eens goed bekijken in het licht.
Die was 5 euro MyLittleLove schreef:Die notencreme op de foto was van 1 keer lichtjes smeren.. en een beetje vet dus wel goed voor de droge beentjes maar niet overdreven plakkerigDie was 5 euro
Dat is ook een van de redenen dat ik al in eeuwen geen zelfbruiner meer heb gebruikt