Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
henshem schreef:De maasdeken gebruik ik voor en na het rijden en 's nachts. Mijn paard is er super los door. Verder gebruik ik de rugwarmer van Fedimax voor bij het longeren en voor en na het rijden voor mijn andere paard. Die rugwarmer heeft een betere pasvorm dan die van Back on Track.
Pivanti schreef:henshem schreef:De maasdeken gebruik ik voor en na het rijden en 's nachts. Mijn paard is er super los door. Verder gebruik ik de rugwarmer van Fedimax voor bij het longeren en voor en na het rijden voor mijn andere paard. Die rugwarmer heeft een betere pasvorm dan die van Back on Track.
Vind je de fedimax deken net zo goed werken als de back on track? Deze zijn ook goedkoper zag ik. En wat ruimer qua pasvorm.
callass schreef:Ik heb sinds gister de beenbeschermers heb ze een uurtje om gehad op stal dus in rust(stal rust nog 1,5 week) zijn benen waren helemaal bezweet. Nu vraag ik mij af, het is toch juist schadelijk als de pezen te warm. Dit was in rust hoe erg is het tijdens training?
Sunlover1 schreef:Ik word net getipt over de producten van BOT en ben heen nieuwsgierig of het voor mij en mijn paard wat kan zijn!!!!![]()
Ik heb zelf fyblomyalgie (vooral nek, rug en heupen), een whiplash en de aandoening van Raynaud (amper tot geen doorbloeding in vingers en tenen dus functieuitval en veel pijn en last bij kou).
Heb dus qua gewrichten en spieren veel pijn en extreme reacties op kou, vocht en wind. Zo lastig als de een echt buiten mens bent![]()
Ik heb dus eigenlijk interesse in alle producten die hierbij kunnen helpen! Omdat ze kenelijk duur zijn zl ik niet alles aan kunnen schaffen maar zou graag wat voor mijn nek/schouders, handen en voeten willen.
Als het voor mij bevalt zou ik ook wel wat voor mij paard willen. Hij is inmiddels 18 en niet meer zo soepel. Zat dus te denken aan iets voor zijn rug en/of schouders.
Mocht iemand tips hebben dan hoor ik het graag!!
wortelsussie schreef:Dank je voor je antwoord!
Ik kan en ga geen 250 euro ongeveer uitgeven aan aan zweetdeken. Dan is zoon mensen deken wel te proberen! Ik ga er even over na denken al lijkt zoon deken voor mijzelf ook heerlijk...