Vaak plassen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:21

Ts, hoe gaat het nu? :)

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 19:04

Danique_G schreef:
Ts, hoe gaat het nu? :)

Ik heb het een soort van uit mn hoofd proberen te zetten ...
En zoals op school ga ik om de 2 uur ... je mag niet onder de lessen , dus dan durf ik niet langer op te houden want ja ... 4 uur word hm sws niet :+
Maar als ik naar mn verzorg pony ga dan probeer ik om zonder eerst te gaan plassen gewoon te gaan rijden.
Gaat opzich wel goed.. Maar als ik ergens zenuwachtig voor ben, dan moet ik altijd om het half uur :')

Mando

Re: Vaak plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:13

Herkenbaar hoor....
Ik heb het ook al jaren.
Alleen is het probleem dat je jezelf er op gaat zitten focussen en dan ga je denken.. o als ik maar niet moet plassen en dan geheid dat je moet.

Buitenrit... gewoon doen er zal altijd wel ergens een bosje zijn waar je achter kan plassen
Als ik op buitenrit ga plas ik op stal, in de trailer net voor ik op stap en als ik terug kom is het ook geheid raak

Vroeger schaamde ik mezelf ervoor maar nu niet meer het is nou eenmaal zo
Als ik me er op focus moet ik altijd

In de nacht ook vaak 2-3 x eruit

Nu gaan we bv vrijdag richting Veluwe is voor mij ruim 2 uur rijden dan ga ik op stal en zorg ik dat ik in de ochtend niet veel drink en goed eet dat scheelt ook wel

En de ene keer is het erger dan de andere keer.

Ik ben wel eens terug gekomen met de trailer van een weekend en na 1,5 uur hield ik het echt niet meer... ben op een parkeerplaats gestopt heb beide deuren open gegooit en dacht.. doei zoek het uit want ik moest nog een uur met de trailer.

Vaak als je wat meer spanningen heb dan normaal is het ook erger.

Succes... zeg er geen dingen voor af maar wordt wat makkelijker met dingen er is altijd wel een plekje waar je kan plassen echt waar.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 20:55

Klinkt netjes hoor ts. Hoe is het met je drinken?
Vervelend he met zenuwen, heb ik ook altijd :') vooral voor een wedstrijd. Even een stressplasje lozen.
moest een keer aan de start van een halve marathon heel nodig plassen.. Toen ik na afloop eindelijk een dixi vond... Hoefde ik niet meer..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:10

xdniesje schreef:
Ja, er zijn meer mensen die hetzelfde hebben als ik :Y)
Ik had er vroeger heel erg last van. Ben toen ook echt goed onderzocht door verschillende artsen. Ik blijk een overactieve blaas te hebben die niet mee groeit, wat bij een ander persoon wel zo is.
Jaren lang last van gehad en opeens was het over. Nu heb ik sinds 1.5 jaar er zo erg last van.
Ik zeg heel veel dingen af omdat ik bang ben dat ik even niet naar de wc kan. Als ik in de auto, bus of trein zit dan raak ik echt paniek, zelfs zweten en misselijk. Ook al zit ik er maar 10 minuten in..

Het zit vooral tussen mijn oren. Ik kan wel vier uur niet plassen, maar ik denk er veel te veel over na waardoor je echt die drang gaat voelen en dan raak ik dus in paniek. Als de rij in de kassa te lang is bij een winkel, met het uitlaten van de honden, de brief op de post doen, de lift in stappen want stel hij blijft vast zitten... In elke situatie denk ik er aan en het slechte is dat ik daardoor minder ga drinken. Als ik ergens naartoe moet waar ik een uur niet kan plassen, dan drink ik heel de dag helemaal niks.
Omdat het in mijn hoofd zit en ik toch was blaasproblemen heb, is het zo lastig om er wat aan te doen..

alsof ik dit zelf geschreven heb!
heb echt precies hetzelfde en al ruim 10 jaar ofzo
gekomen na een auto ongeluk en daarna nooit meer weg gegaan al is het nu wel een stuk minder dan in het begin
ik zeg er echt dingen voor af die ik graag had willen doen.. mijn familie woont aan de andere kant van het land maar zie ze bijna nooit omdat het voor mij een vreselijke opgave is om daar met bv de trein heen te gaan.. (sprinters zonder wc bijvoorbeeld)
heb meerdere malen therapie hiervoor gehad maar niks heeft geholpen
heb er maar mee leren leven maar baal er vreselijk van dat het me zo beperkt in alles