Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique_G schreef:Ts, hoe gaat het nu?
xdniesje schreef:Ja, er zijn meer mensen die hetzelfde hebben als ik![]()
Ik had er vroeger heel erg last van. Ben toen ook echt goed onderzocht door verschillende artsen. Ik blijk een overactieve blaas te hebben die niet mee groeit, wat bij een ander persoon wel zo is.
Jaren lang last van gehad en opeens was het over. Nu heb ik sinds 1.5 jaar er zo erg last van.
Ik zeg heel veel dingen af omdat ik bang ben dat ik even niet naar de wc kan. Als ik in de auto, bus of trein zit dan raak ik echt paniek, zelfs zweten en misselijk. Ook al zit ik er maar 10 minuten in..
Het zit vooral tussen mijn oren. Ik kan wel vier uur niet plassen, maar ik denk er veel te veel over na waardoor je echt die drang gaat voelen en dan raak ik dus in paniek. Als de rij in de kassa te lang is bij een winkel, met het uitlaten van de honden, de brief op de post doen, de lift in stappen want stel hij blijft vast zitten... In elke situatie denk ik er aan en het slechte is dat ik daardoor minder ga drinken. Als ik ergens naartoe moet waar ik een uur niet kan plassen, dan drink ik heel de dag helemaal niks.
Omdat het in mijn hoofd zit en ik toch was blaasproblemen heb, is het zo lastig om er wat aan te doen..