Anke98 schreef:Hee jongens ben er weer, mag nog steeds niet hardlopen mag mn bed nieteens uit maar wou me niet te lang stilhouden.
Anke98 schreef:En ik ben ziek dus lig in het ziekenhuis en mag niks doen. Hopelijk mag ik hier na ongeveer een maandje weer weg maar kan nog heel lang niet hardlopen
Anke98 schreef:Als ik zit heb ik nergens last van maar zodra ik loop speelt het weer op en gaat het steken
Sorry maar het komt enorm ongeloofwaardig over. Je opent een topic omdat je buikpijn hebt en wilt weten wat het kan zijn. Als je daadwerkelijk in het ziekenhuis ligt ben je op de ideale plaats om aan te geven dat je buikpijn hebt. Je wilt de HAP ontwijken, maar waarom zeg je niet dat je al in het ziekenhuis ligt?
Je mag niets en niet eens je bed uit, maar je wordt wel licht in je hoofd als je loopt
Je ligt een maand in het ziekenhuis, omdat je ziek bent maar je hebt wel examens...
Je hoeft echt je verhaal hier niet uit de doeken te doen, maar ik denk dat je dit allemaal beter kan bespreken met je arts/zorgverlener. Ik denk dat er momenteel wel veel zal spelen bij je en wij je via bokt niet kunnen helpen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!