buikpijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:41

Anke98 schreef:
Hee jongens ben er weer, mag nog steeds niet hardlopen mag mn bed nieteens uit maar wou me niet te lang stilhouden.

Anke98 schreef:
En ik ben ziek dus lig in het ziekenhuis en mag niks doen. Hopelijk mag ik hier na ongeveer een maandje weer weg maar kan nog heel lang niet hardlopen

Anke98 schreef:
Als ik zit heb ik nergens last van maar zodra ik loop speelt het weer op en gaat het steken

Sorry maar het komt enorm ongeloofwaardig over. Je opent een topic omdat je buikpijn hebt en wilt weten wat het kan zijn. Als je daadwerkelijk in het ziekenhuis ligt ben je op de ideale plaats om aan te geven dat je buikpijn hebt. Je wilt de HAP ontwijken, maar waarom zeg je niet dat je al in het ziekenhuis ligt?
Je mag niets en niet eens je bed uit, maar je wordt wel licht in je hoofd als je loopt :?
Je ligt een maand in het ziekenhuis, omdat je ziek bent maar je hebt wel examens...

Je hoeft echt je verhaal hier niet uit de doeken te doen, maar ik denk dat je dit allemaal beter kan bespreken met je arts/zorgverlener. Ik denk dat er momenteel wel veel zal spelen bij je en wij je via bokt niet kunnen helpen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

badass

Re: buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:54

Beterschap ts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:57

Ben het helemaal eens met Delphi.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:59

Delphi schreef:
Anke98 schreef:
Hee jongens ben er weer, mag nog steeds niet hardlopen mag mn bed nieteens uit maar wou me niet te lang stilhouden.

Anke98 schreef:
En ik ben ziek dus lig in het ziekenhuis en mag niks doen. Hopelijk mag ik hier na ongeveer een maandje weer weg maar kan nog heel lang niet hardlopen

Anke98 schreef:
Als ik zit heb ik nergens last van maar zodra ik loop speelt het weer op en gaat het steken

Sorry maar het komt enorm ongeloofwaardig over. Je opent een topic omdat je buikpijn hebt en wilt weten wat het kan zijn. Als je daadwerkelijk in het ziekenhuis ligt ben je op de ideale plaats om aan te geven dat je buikpijn hebt. Je wilt de HAP ontwijken, maar waarom zeg je niet dat je al in het ziekenhuis ligt?
Je mag niets en niet eens je bed uit, maar je wordt wel licht in je hoofd als je loopt :?
Je ligt een maand in het ziekenhuis, omdat je ziek bent maar je hebt wel examens...

Je hoeft echt je verhaal hier niet uit de doeken te doen, maar ik denk dat je dit allemaal beter kan bespreken met je arts/zorgverlener. Ik denk dat er momenteel wel veel zal spelen bij je en wij je via bokt niet kunnen helpen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Eens.

Je ligt in het ziekenhuis vol zusters en artsen en gaat hier aan een stel nitwits vragen waar je buikpijn vandaan komt omdat je niet naar de HAP wil....
Als je al in het zkh ligt hoef je niet langs de HAP hoor :?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:41

Ik vermoed dat TS in een inrichting/kliniek/opvang zit en lijkt me dat je daar inderdaad dan geen uitspraak over wilt doen.

TS. Ik zou gewoon even in het 'ziekenhuis' navraag doen. Bokt is helaas niet de juiste plek om je medische (dringende) vragen te stellen. Wij kunnen niet naar binnen kijken en als dat wel kon, had de meerderheid nog niet geweten wat er was of wat er aan gedaan kan worden. :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:47

Wat maakt het uit waar TS zit. Ook al klinkt het verhaal vaag en doet TS erg 'stoer'. Dat heeft natuurlijk ook met het puber gedrag te maken en ik kan goed begrijpen dat je niet alles voluit op internet wilt zetten.

Ik zou zeggen laat morgen even de huisarts bellen en zorg dat je gezien wordt door een arts. Vage pijnlijke buikpijn kan overal vandaan komen een arts kan je misschien verder helpen.