Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Betreffende persoon kon al niet meer zelfstandig drinken, eten ging nog wel.Doordat iemand snel achteruit gaat kan het voorkomen dat hij binnen een maand niet zelfstandig meer kan eten en drinken. Ik zou je wel willen adviseren om eens jezelf in te lezen in het ziektebeeld dementie, zodat je ook weet wat voor ziekte het is met welke stadia's. Want weet je eigenlijk wel iets over de ziekte?
Armaris schreef:Ik vind het nogal wat dat je een klacht wilt insturen over de hoeveelheid medicatie.
Ja, sommige mensen nemen veel medicatie en ja dat is allemaal nodig.
Wij, zorgverleners, geven niet voor ons plezier medicatie aan mensen. Daar is altijd een reden voor.
Wij zijn 24/7 bij de patiënt en, hoe hard ook, niet de familie.
Vaak zijn mensen 's nachts verwarder dan overdag en dan ontstaan er wel eens agressieve situaties.
In zulke situaties moeten we onszelf, de persoon in kwestie en de anderen beschermen.
Zulke medicatie zorgt ervoor dat het dan allemaal wat rustiger is en de patiënt ook kan slapen
purny schreef:Armaris schreef:Ik vind het nogal wat dat je een klacht wilt insturen over de hoeveelheid medicatie.
Ja, sommige mensen nemen veel medicatie en ja dat is allemaal nodig.
Wij, zorgverleners, geven niet voor ons plezier medicatie aan mensen. Daar is altijd een reden voor.
Wij zijn 24/7 bij de patiënt en, hoe hard ook, niet de familie.
Vaak zijn mensen 's nachts verwarder dan overdag en dan ontstaan er wel eens agressieve situaties.
In zulke situaties moeten we onszelf, de persoon in kwestie en de anderen beschermen.
Zulke medicatie zorgt ervoor dat het dan allemaal wat rustiger is en de patiënt ook kan slapen
Goed gesproken!