Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) voelde ik me iets misselijk, heel even, maar ik kreeg direct nog iets toegediend en voor het eerst heb ik niet hoeven overgeven
. Ik werd via zo'n kapje in slaap gebracht, daarna kreeg ik een tube en zal de rest wel via het infuus gegaan zijn.
. Heb het wel hartstikke koud gehad tot gisterenochtend, een gevolg van de narcose, mijn temperatuur woensdagochtend was maar 35 graden.
. Succes 12 mei
) 
Johnnydepony schreef:Bij mij hebben ze ook mijn ogen wat rechter gezet (moet nog een keer, keek ernstig scheel). Ben echt geen seconde misselijk geweest na de operatie, maar goed ik heb dan ook geen fobie voor spugen
Vond de operatie een eitje. Heel veel succes!
spotterick schreef:Ik ben echt benieuwt hoe ik er door kom, gelukkig geen angst voor overgeven en dat soort dingen niet prettig Maarja.
maar in december lag ik in het ziekenhuis en langs mij was iemand die was geopereerd en morfine mocht spuiten, maar daardoor heel misselijk werd, maar dit is ook typisch iets voor morfine. Anders was ze niet misselijk geworden waarschijnlijk.
bij mij moet er een cyste uit van 12 cm de diameter dan. Dusja is ook geen kleine operatie. Maarja wat eruit moet moet eruit XD