yenopi schreef:een goede tip voor al die ongewenst meningen en uitspraken die oh zo goed bedoeld zijn maar zo pijnlijk kunnen binnenkomen ;
http://blog.freya.nl/omgeving-2/330/
Freya heeft een mooie site en facebookpagina.
mooi stuk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yenopi schreef:een goede tip voor al die ongewenst meningen en uitspraken die oh zo goed bedoeld zijn maar zo pijnlijk kunnen binnenkomen ;
http://blog.freya.nl/omgeving-2/330/
Freya heeft een mooie site en facebookpagina.
BarbaLala schreef:Ik vind een eisprong op gang helpen net even een ander verhaal dan IVF en andere ingrepen, eerlijk gezegd.
En dat er dergelijke methodes bestaan wil niet zeggen dat het ook een goed iets is, ethisch gezien. (Los gezien van het medische stuk, want ook dan kan er nog genoeg mis gaan. Niet ieder lichaam kan baren en dragen.)
BarbaLala schreef:Ik vind een eisprong op gang helpen net even een ander verhaal dan IVF en andere ingrepen, eerlijk gezegd.
En dat er dergelijke methodes bestaan wil niet zeggen dat het ook een goed iets is, ethisch gezien. (Los gezien van het medische stuk, want ook dan kan er nog genoeg mis gaan. Niet ieder lichaam kan baren en dragen.)
SteffiiY schreef:BarbaLala schreef:Ik vind een eisprong op gang helpen net even een ander verhaal dan IVF en andere ingrepen, eerlijk gezegd.
Wie ben jij om over TS te mogen oordelen?
BarbaLala schreef:Nou ik geloof dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting hebben, en dat dit forum voor discussie over al dan niet paard-gerelateerde onderwerpen is.
Dus ik zie niet in waarom ik niet zou mogen reageren.
rapido schreef:Mijn man (50) en ik (42) zijn dol gelukkig nu, kunnen gaan en staan waar we willen en doen wat we willen. Als er kinderen geweest waren zou het vast ook heel leuk geweest zijn maar zo be it! Het is zoals het is.
Wij laten ons leven er niet door beinvloeden want er is nog zo veel meer en het leven is al veel te kort om maar verdriet te blijven houden om iets wat je niet KAN krijgen!