Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Succes!
Maar waar ben je precies bang voor? Heb je ooit een minder fijne ervaring gehad?
Ik vind het nu wel spannend worden maar over een paar uur ben ik eindelijk van dat stomme gaatje af.
) en ben ik dus weer goedgekeurd voor een half jaar.
Dyphusion schreef:Jolien87 schreef:Succes!
Maar waar ben je precies bang voor? Heb je ooit een minder fijne ervaring gehad?
Ik vind het nu wel spannend worden maar over een paar uur ben ik eindelijk van dat stomme gaatje af.
Nee ik heb (zonder ik mij kan herinneren) geen nare ervaring gehad met de tandarts, maar ik vind het gewoon echt verschrikkelijk. Ik heb ook echt een hekel aan de verdoving, en dat komt echt door de smaak die het heeft. Gelukkig had ik geen gaatje (wel een verkleuring of zo iets, maar daar kon die niks aan doen door mijn beugel) en ben ik dus weer goedgekeurd voor een half jaar.
Jolien87 schreef:Question
De verdoving is nu bijna uitgewerkt, alleen mijn onderlip voelt nog erg tintelig aan.
Echter, ik voel ook een soort van kramp in mijn kaakgewricht. Is dit normaal?
En zit er qua gevoel een verschil in verdoving in de boven- en onderkaak?
Ik ben nu in mijn onderkaak verdoofd maar 22 april moet er een gaatje boven worden gevuld. Voelt dit anders aan?
Lithya schreef:Fluoride vies? Lekkere mintsmaak, of meloen of Carmel. Voorheen kreeg je een bitje met fluoride en daar moest je 5 minuten mee zitten. Dat was pas vies.
Kom op verdovingsvloeistof vies. Haha. Heb wel gehoord dat het bij kleine kinderen apenpies werd genoemd. Maar ja het is echt heel erg bitter.

Jolien87 schreef:De volgende keer (22 april) moet ik twee kiezen laten vullen. Deze zitten linksboven.
Het zal dan vast niet bij 1 prik blijven.
Kan het wezen dat de prik in je gehemelte pijnlijker is dan die in het tandvlees?

(voor de tandarts ook beter
)
anouk97x schreef:Ik heb ook wel eens een gaatje gehad vroeger was ik als de dood voor tandartsen maar met hulp van een kindertandarts in het ziekenhuis is me angst vrijwel weg met een rustige tandarts vind ij niet ergs
Ik doe gaatjes vullen nooit met verdoving omdat ik daar juist bang voor ben soms is het boren wat gevoelig maar het is al best snel klaar en voordeel van geen verdoving is dat je daarna niet met een dikke wang rondloopt