Wie voegt zich bij de ziekenboeg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke93

Re: Wie voegt zich bij de ziekenboeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 12:59

Ik hoop dat iedereen weer gauw beter wordt! :+:

Ikzelf heb nu al 6 weken Pfeiffer. De ene dag gaat het goed en kan ik gewoon wakker blijven, maar ik kan niets doen. Dus wakker blijven houd dan in: zitten en niets doen. Misschien even naar buiten of een uurtje bij mijn paard op stal zitten...
De andere dag gaat het slecht en slaap ik 16 uur per dag :(

Ik kan geen auto rijden, niet koken, niet afwassen, geen boodschappen doen en zelfs douchen is erg moeilijk.
Gelukkig heb ik de beste vriend ooit die al deze dingen voor me doet! Al 6 weken lang, bijna elke dag! :+:

Ik zou graag wat voor hem willen doen, als bedankje dat hij al die dingen voor mij doet. Het enige probleem is dat ik nu niet veel kan :(. Iemand enig idee wat ik voor hem kan doen?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:29

Ik ben helaas ook nog niet beter.
Gisteren aantal uren op de SEH vertoefd maar nog niet wijzer geworden.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:33

Maar hopen dat er voor iedereen hier snel vordering in zit en dat jullie allemaal weer snel beter zijn.
Hier wel rustig aan het opbouwen met kantoorwerk. Maar verder nog aan de pijnstillers en regelmatig slecht slapen van de pijn.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:51

Wat een narigheid allemaal! Mijn keelontsteking is over, maar mn maag is wel heel erg van streek. Na een dag non-stop overgeven pilletjes gekregen tegen de misselijkheid - die helpen gelukkig wel. Word er alleen nog suffer van dan ik al was.. Als ik na dit weekend niet beter ben maar eens kijken of er verder onderzoek nodig is.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:54

Beterschap allemaal!
Ik heb in augustus mijn keelamandelen laten verwijderen omdat ik zovaak keelontsteking had. Maar ik heb nu weer een heftige keelontsteking. De operatie heeft dus helaas niks geholpen en ik zit weer ziek thuis..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:58

Ik meld me ook :j Ben al sinds oktober ziek helaas.. Ziekte van Lyme, het ging een stuk beter maar afgelopen maand ben ik weer hard achteruit gegaan doordat ze te vroeg gestopt zijn met de medicijnen, maar nu heb ik weer (meer) medicijnen dus hopelijk gaat het nu weer snel beter :) (ergens is die Lyme goed geweest, nu zijn ze erachter dat ik een stuk of 6 organen heb die niet goed werken waar nu dus wat aan gedaan word :) ) Ik ga sinds oktober 3 tot 5 uur naar school :=

En in die tijd dat ik Lyme heb heb ik 2 keelontstekingen, stuk of 4 verkoudheden en 2 keer griep gehad, gaat echt geweldig :')
Laatst bijgewerkt door melody7 op 10-04-14 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 18:01

su6 iedereen

Met mij gaat het inmiddels een stuk beter
Ik kan weer volle dagen naar school en stage :)