Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben naar de cesartherapeut geweest om me na te laten kijken, die behandelingen hoef ik niet zelf te betalen, maar dat hielp helaas weinig. Daarna toch nog mijn afspraak van eind maart bij de osteo drie weken vervroegd en daar vorige week geweest, maar ik heb nog steeds rugpijn en verminderde beweging. Het voelt alsof ik weer terug bij af ben. Ik baal er zo enorm van.
Heb net gebeld om te overleggen wat nu handig is om te doen. Hopelijk belt ze vandaag nog terug. Kenzo schreef:Fijn zo'n topic! Ik heb na mijn bevalling veel last van spanningshoofdpijn. De fysio kan niks meer voor mij betekenen dus nu maar verder op zoek naar hulp. Heeft er hier iemand ervaring met spannings/stuwings hoofdpijn en osteopathie?
Joolien schreef:Kenzo schreef:Fijn zo'n topic! Ik heb na mijn bevalling veel last van spanningshoofdpijn. De fysio kan niks meer voor mij betekenen dus nu maar verder op zoek naar hulp. Heeft er hier iemand ervaring met spannings/stuwings hoofdpijn en osteopathie?
Ik zelf niet maar toevallig vertelde mijn osteopaat dat ze daar laatst iemand heel goed mee geholpen heeft
Ik slik wel Echinicea en Cats Claw voor de weerstand.