Ogen laseren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:11

Paloedie schreef:
Ik heb het gewoon gedaan! Whoho. Typ later even een verslagen, mn ogen moeten weer even aan het licht wennen

En? Hoe gaat het met je ogen? :)

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 08:17

Onder andere door de vele positieve reacties in dit topic heb ik besloten ook mijn ogen te laten laseren.
Ik zit nu met 1 dilemma: Ik heb een paar aansprekende klinieken gevonden waar ook mijn zorgverzekeraar een kortingsdeal mee heeft. Die zitten echter allemaal op zo'n 150 a 200 kilometer van mijn woonplaats. Ik heb geen auto en ook geen studentenov.

Wat zouden jullie doen? Voor een kliniek op 180 km afstand gaan of toch dichter bij huis?

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:10

Serendipity1 schreef:
Onder andere door de vele positieve reacties in dit topic heb ik besloten ook mijn ogen te laten laseren.
Ik zit nu met 1 dilemma: Ik heb een paar aansprekende klinieken gevonden waar ook mijn zorgverzekeraar een kortingsdeal mee heeft. Die zitten echter allemaal op zo'n 150 a 200 kilometer van mijn woonplaats. Ik heb geen auto en ook geen studentenov.

Wat zouden jullie doen? Voor een kliniek op 180 km afstand gaan of toch dichter bij huis?

Ik zou even uitrekenen wat je aan reiskosten kwijt zou zijn, als dit meer is dan de korting die de deal geeft zou ik het niet doen. Ik denk dat je zeker vier tot zes keer heen en terug reis moet rekenen.

Suuszels

Re: Ogen laseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:06

Of wachten tot januari en kijken voor een zorgverzekering met wel een deal bij centra bij jou in de buurt? Bij zilveren kruis hoeven ze alleen maar NOG geregistreerd te staan geloof ik. Dat is dat het een erkende oogarts is.

Inmiddels meer dan een half jaar geleden en mijn ene oog ziet 100% maar de andere nog maar 70%. Heb nu weer andere druppels mee waarmee ze hopen dat het bijtrekt

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:12

Mando schreef:
Ik heb ook heel lang geleden mijn ogen laten laseren en iedere dag nog blij mee.
Zou wel rond mijn 45ste een leesbril krijgen en die heb ik nu ook maar ik had het jaren eerder moeten doen

Heb het bij carevision in Rotterdam laten doen, zaten toendertijd op Zuidplein

Nooit geen spijt van gehad als je de kans krijg... doen.

Hoe lang geleden heb jij je ogen laten laseren?
Ik denk er ook al jaren aan, maar durf niet.
En die leesbril zit er bij mij toch al aan te komen. Vraag mij af hoe dat dan samenwerkt.
Want doordat je ogen ouder worden, zou je minder bijziend worden (want de spieren verslappen, dus de bolling van je oog wordt minder, dus neemt je bijziendheid af).
Hoe ervaar jij dat?

luf_horses

Re: Ogen laseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 10:20

Mijn vriend heeft het onlangs in Istanbul laten doen via Alma Care en dat ging goed. Ik geloof dat het €2100 was voor de reis, hotel, ontbijt, behandeling en mijn gezelschap. Ze waren daar erg vriendelijk, kundig en spraken goed Engels/Duits.