Mijn paarden worden gedaan door een vriendin. Ze rijd ze 3x per week. Ik ga zelf 2x per week even aaien. Maar ik kan het land niet in dus moet hopen dat ze naar het hek komen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik kan niet op me rechterzij. Dat doet zeer![]()
Mijn paarden worden gedaan door een vriendin. Ze rijd ze 3x per week. Ik ga zelf 2x per week even aaien. Maar ik kan het land niet in dus moet hopen dat ze naar het hek komen.
Rianne1979 schreef:Ik mag me hier helaas ook melden. Gistermiddag gevallen met de fiets en mijn enkel zo lelijk gebroken dat ik binnen 2 uur op de ok lag. Een hoop ijzerwerk rijker mag ik vandaag naar huis met gips. Ben hier helaas een flinke tijd mee zoet.
Veulen84 schreef:Ik moet nog 2,5 week. Hopelijk mag dan echt het gips er af. Ik heb er echt echt genoeg van. Kan nog steeds niet staan/lopen met dat been, doet ook te veel pijn en dat gips helpt echt niet.
Wel heeft de huisarts besloten met bloedverdunners te wisselen. 2x per dag spuiten is gewoon te veel voor me lijf. Dus nu ga ik naar 1x per dag. Mogelijk dat die benauwdheid dan ook afneemt. Die had al lang weg moeten zijn als het alleen door de operatie zou komen.
Dus moet ik toch nog ergens allergisch voor zijn.
Veulen84 schreef:Ik heb er morgen precies 5 weken opzitten. Ik ben het echt zo beu. Kan nu wel naar de paarden, die zijn gisteren verhuist naar een wei vlakbij huis. 1,5 km kan ik met de rolstoel doen.
Ik krijg inderdaad spuiten tegen de trombose. Dat zijn die bloedverdunners waar ik het over had. Wat een poedersuiker spul
Rianne1979 schreef:Veulen84 wat vervelend dat je er nog zo veel last van hebt
lovebrechjex schreef:Ah... ik snap dat je er echt klaar mee bent, ik nu ook en ik moet nog effe....
Fijn dat je wel naar je paardjes kan, ik word in deze periode gebracht, even 2 uurtjes pony knuffelen en weer terug naar huis. Ik zit wel in de rolstoel zodat m'n been omhoog kan blijven.
Ah... nee, die prikjes hoef ik niet! Als je ze zou moeten zou je de 2 dingen moeten hebben, en die heb ik niet... Gelukkig.
lovebrechjex schreef:Ah... ik snap dat je er echt klaar mee bent, ik nu ook en ik moet nog effe....
Fijn dat je wel naar je paardjes kan, ik word in deze periode gebracht, even 2 uurtjes pony knuffelen en weer terug naar huis. Ik zit wel in de rolstoel zodat m'n been omhoog kan blijven.
Ah... nee, die prikjes hoef ik niet! Als je ze zou moeten zou je de 2 dingen moeten hebben, en die heb ik niet... Gelukkig.
Citaat:Hoelang moest jij nog?
Welke 2 dingen moest jij hebben om de prikjes te krijgen dan? Ik moet ze hebben zolang ik in het gips zit en ik ben echt een 0 risico voor trombose.
Veulen84 schreef:lovebrechjex schreef:Aan de pil zijn én roken, dan zou ik de prikjes moeten hebben. Maar gelukkig nu niet.
Ik moet nu nog ongeveer 5 weken, dus dat is nog even. Maar het is niet anders!
Wat raar, dat doe ik allebei ook niet en toch moet ik ze wel.