Mascara verwijderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: Mascara verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:59

Precies zelfde werking en dat dan van het merk Kruitvat.

Ook geen last meer van mijn ogen na het verwijderen van de mascara.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:01

Kokosvet! Dat is echt een wondermiddel voor oog make-up. Ik smeer kokosvet op mijn oogleden en wrijf zo alle make-up eraf, ook mascara. Het doet geen pijn aan je ogen dus je kunt er lekker op los smeren. Zodra je "panda ogen" hebt neem je reinigingsmelk en dat masseer je in op de huid en met een uitgeknepen washandje haal je het eraf. Een tonic erover, nachtcrème en je bent weer fris en fruitig. :D

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:10

Er zijn mascara's waarbij je warm water gebruikt om het eraf te krijgen, de fijnste is Blinc mascara, zit super vast en laat heel makkelijk los met warm water, geen schade voor je wimpers.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:11

Ik gebruik gewoonweg de makeup doekjes van niveau gewone huid type,en dan erna gezicht wassen en insmeren,nergens last van zelf in de ochtend of bij het douchen.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:14

Ik gebruik reinigingsmelk van de Shegron, super goedkoop en werkt ook erg fijn tegen hardnekkige mascara. :D

Afbeelding

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:15

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:19

Mascara laat ik eigenlijk altijd gewoon maar zitten :o Dan haal ik die kringen 's ochtends wel weg met wat remover, veel makkelijker. Met het douchen komt het meeste er vanzelf ook wel af trouwens. Mijn wimpers zijn er iig niet minder lang of vol van! :) Mij lijkt schrobben juist behoorlijk slecht :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:35

Als je later wallen en rimpels wilt moet je zeker je mascara en andere oogmake-up laten zitten als je gaat slapen (af en toe kan natuurlijk best) :=

Die removers e.d hebben niet voor niets ook een verzorgende functie.
Met een goed reinigingsmiddel wat bij jouw huid past,hoef je echt niet te schrobben. :)
Laatst bijgewerkt door Lous op 27-03-14 15:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:36

Baby olie!!

Carrotcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:40

Clinique mascara is waterproef maar die kan je met water en je vingers eraf krijgen.
Als je gaat zwemmen of in de regen loopt blijft ie zitten, maar je kan het zo met twee vingers en water eraf halen. IDEAAL!

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:01

_Micha_ schreef:
Over make up verwijderen ben ik nogal sceptisch. Ja voor de huid van mijn gezicht merk ik verschil. Maar voor mijn masscara echt niet (die verwijder ik 's ochtends pas als ik ga douchen) en ik heb echt mega lange en veel wimpers.

Ik gebruik alleen mascara en voor de rest niks maar doe inderdaad hetzelfde als jij :j volgende ochtend het er afhalen, gebruik ik altijd de doekjes van de action voor, en mijn wimpers zijn ook lang en vol zat :j

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:02

Tazzey schreef:
Kokosvet! Dat is echt een wondermiddel voor oog make-up. Ik smeer kokosvet op mijn oogleden en wrijf zo alle make-up eraf, ook mascara. Het doet geen pijn aan je ogen dus je kunt er lekker op los smeren. Zodra je "panda ogen" hebt neem je reinigingsmelk en dat masseer je in op de huid en met een uitgeknepen washandje haal je het eraf. Een tonic erover, nachtcrème en je bent weer fris en fruitig. :D

Precies wat ik wou zeggen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:48

Lous schreef:
Als je later wallen en rimpels wilt moet je zeker je mascara en andere oogmake-up laten zitten als je gaat slapen (af en toe kan natuurlijk best) :=

Die removers e.d hebben niet voor niets ook een verzorgende functie.
Met een goed reinigingsmiddel wat bij jouw huid past,hoef je echt niet te schrobben. :)

Kun je me dan vertellen hoe je wallen en rimpels krijgt van mascara? Van dat gevolg begrijp ik niet helemaal. Foundation etc. verwijderen, ja, absoluut. Dat verstopt enkel je poriën. Maar mascara zit gewoon op je wimperhaartjes?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:52

Het woord huidveroudering,het verloopt namelijk ook naar de huid rondom je ogen. Het blijft niet alleen op de haartjes zitten.

Door nu goed je huid te verzorgen heeft je huid daar alleen maar baat bij naarmate je ouder word.
Laatst bijgewerkt door Lous op 27-03-14 16:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:52

Maarrrrrrr mascara zit toch niet op je huid of wel? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:54

Even post aangepast.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:56

Als je gaat slapen dan kan mascara gaan uitlopen en dat is echt niet goed voor je huid. Ik vind het persoonlijk ook ontzettend onhygiënisch om het te laten zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:56

Ik betwijfel eerlijk gezegd of die paar uur dat er wat mascara rond je ogen zit meer invloed hebben dan zonnestralen of überhaupt de buitenlucht. Maar goed, mijn huid haha :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:00

Zon en buitenlucht zijn zeker goed,maar ook hierna zeker altijd goed je huid blijven schoonmaken en verzorgen.
Ik draag nooit gezichtsmake-up zoals poeder,foundation e.d.

Je wilt niet weten hoe mijn wattenschijfje eruit zie als ik mijn gezicht (ogen niet meegenomen) voor ik naar bed ga schoonmaak :=

Maar goed,jouw lijf,jouw keuze toch? Ieder voor zich ;)

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:02

vaseline, op je wimpers doen en er zo afwrijven met een doekje :) ook als je panda ogen hebt of met oogschaduw werkt het ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:03

Lous schreef:
Zon en buitenlucht zijn zeker goed,maar ook hierna zeker altijd goed je huid blijven schoonmaken en verzorgen.
Ik draag nooit gezichtsmake-up zoals poeder,foundation e.d.

Je wilt niet weten hoe mijn wattenschijfje eruit zie als ik mijn gezicht (ogen niet meegenomen) voor ik naar bed ga schoonmaak :=

Maar goed,jouw lijf,jouw keuze toch? Ieder voor zich ;)

Gebruik ook nooit gezichtsmake-up :n Vind dat erg snel nep ogen. Ik draag standaard mascara en eyeliner aan de binnenkant van mijn ooglid. En dat is het haha :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:05

Maar zelfs zonder gezichtsmake-up (gatver,het blijft ook gewoon vies op je gezicht voelen) haal je s'avonds echt al een hoop viezigheid van je gezicht als je het schoonmaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:25

Ja natuurlijk, maar dat heeft nog niets te maken met de mascara haha :))

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:32

Ik ben sinds kort helemaal van de rijstolie (Rice bran oil). Te koop bij de gewone supermarkt. Er zit blijkbaar veel vit. E in en allerlei antioxidanten. Het is vrijwel geurloos en je kunt het dus ook in de keuken gebruiken :')
Ik gebruik het nu ipv nachtcrème, paar drupjes is genoeg. En smeer me er na het douchen helemaal mee in. Ik had het aan een vriendin aangeraden en die is ook laaiend enthousiast, zij gebruikt het om make-up zoals van die 24uurs-lippenstift te verwijderen.
Alleen opletten dat het niet ín je ogen komt want dat ziet zo wazig ;)