Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mayflower_ schreef:Ik gebruik reinigingsmelk van de Shegron, super goedkoop en werkt ook erg fijn tegen hardnekkige mascara.
http://fashionablebeautyblog.files.word ... /06/19.jpg

_Micha_ schreef:Over make up verwijderen ben ik nogal sceptisch. Ja voor de huid van mijn gezicht merk ik verschil. Maar voor mijn masscara echt niet (die verwijder ik 's ochtends pas als ik ga douchen) en ik heb echt mega lange en veel wimpers.
volgende ochtend het er afhalen, gebruik ik altijd de doekjes van de action voor, en mijn wimpers zijn ook lang en vol zat
Tazzey schreef:Kokosvet! Dat is echt een wondermiddel voor oog make-up. Ik smeer kokosvet op mijn oogleden en wrijf zo alle make-up eraf, ook mascara. Het doet geen pijn aan je ogen dus je kunt er lekker op los smeren. Zodra je "panda ogen" hebt neem je reinigingsmelk en dat masseer je in op de huid en met een uitgeknepen washandje haal je het eraf. Een tonic erover, nachtcrème en je bent weer fris en fruitig.
Lous schreef:Als je later wallen en rimpels wilt moet je zeker je mascara en andere oogmake-up laten zitten als je gaat slapen (af en toe kan natuurlijk best)
Die removers e.d hebben niet voor niets ook een verzorgende functie.
Met een goed reinigingsmiddel wat bij jouw huid past,hoef je echt niet te schrobben.

Lous schreef:Zon en buitenlucht zijn zeker goed,maar ook hierna zeker altijd goed je huid blijven schoonmaken en verzorgen.
Ik draag nooit gezichtsmake-up zoals poeder,foundation e.d.
Je wilt niet weten hoe mijn wattenschijfje eruit zie als ik mijn gezicht (ogen niet meegenomen) voor ik naar bed ga schoonmaak
Maar goed,jouw lijf,jouw keuze toch? Ieder voor zich
Vind dat erg snel nep ogen. Ik draag standaard mascara en eyeliner aan de binnenkant van mijn ooglid. En dat is het haha