T is alweer bijna dinsdag.. Ik heb afgelopen week mn dietiste nog gesproken en zij zou nogmaals gaan overleggen met mijn arts.. Dus ik ben heel erg benieuwd wat hij gaat zeggen!
Gisterenochtend de afspraak met m'n dokter gehad. Was gelukkig een hele prettige afspraak.. Ik heb nu zofran gekregen voor die misselijkheids uitbraken, de dubbele dosis van die ik geprobeerd had, ik moet dr wel n beetje mee opletten omdat ik 't niet iedere dag mag slikken, dus alleen voor als t echt niet te houden is, dat zal zo'n 2-3 dagen per week zijn.. Verder hebben we 't gehad over de PEJ.. Mijn arts vertelde dat hij het belangrijk vond dat deze werd geplaatst, ook omdat ik weer wat was afgevallen.. We hebben veel medicatie e.d. Geprobeerd om het uit te stellen maar dat heeft niet gewerkt.. We hebben nu 'n week gekregen om t allemaal even te laten bezinken, dan heb ik weer een belafspraak om verder te bespreken.. Ondanks dat t iets was wat duidelijk was dat ging gebeuren, maar nu t écht zover is schijt ik zo ongeveer in m'n broek en wil ik heel hard weg rennen..
De arts had het er ook over dat hij de plaatsing onder volledige narcose wilde doen, daar schrok ik wel n beetje van.. Maar omdat ik voorgaande keren zo bagger reageerde op dormicum en bij ontwaken uit propofol ook rare dingen deed leek dat hem verstandiger.. Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus dat is ook nog wel ff een spannend dingetje..
quartel
Geplaatst: 20-02-14 11:11
Meis je krijgt een prik en je word wat draaierig en valt in slaap. Als je wakker word is alles zonder jouw medeweten gedaan en kan je gaan herstellen. Geef goed aan dat je extra aandacht nodig hebt bij het wakker worden en er wordt voor je gezorgd.
Komt goed
vuurneon
Geplaatst: 20-02-14 11:59
Narcose is prettig, je bent weg voor je het door hebt en wordt wakker als alles achter de rug is. Er wordt echt ontzettend goed op je gepast. Lijkt mij ook de beste keuze gezien de vorige keren
countrygirl
Geplaatst: 20-02-14 12:00
Jeetje Murthul, wat jammer dat het nog niet zo goed lukt met die calorieën. Denk dat je het gewoon maar over je heen moet laten komen, per slot kun je niet maar af blijven vallen, dan komt het ook niet goed. En die narcose... (Ik trouwens ook niet) geloof niet dat je daar nou angst voor zou moeten hebben. Het alternatief, de dormicum of de propofol, was ook niet prettig voor je.
Idd. even aangeven dat er iemand bij je is als je wakker wordt, ze zorgen echt wel voor je!
Als je de knoop doorgehakt hebt hoop ik dat je zo snel mogelijk een datum hebt. Lijkt dus al of je de knoop hebt doorgehakt. Is allemaal erg spannend maar ik hoop dat je dat wel gaat helpen. Zo doorgaan kan ook niet...
Waarschijnlijk hoor ik deze week de exacte datum, maar in de 2e helft van maart gaat-ie er in..
T is toch gewoon ff weer moeilijk, ik wil t helemaal niet, ik wil gewoon gezond en normaal >.< Maar als ik heel eerlijk ben tegen mezelf, als ik nu in mn vingers zou kunnen knippen en hij zat dr, dan zou ik t doen.. Ik ben voornamelijk bang voor de pijn en de narcose..
Maar zo was ik de vorige keer ook toen ik onder propofol moest, doodeng als je 't mij vraagt..
janouk
Geplaatst: 25-02-14 09:34
Tuurlijk is het moeilijk en helemaal eng . Maar zoals het nu gaat, gaat het ook niet langer. Wij gaan heel positieve energie jouw kant op sturen en dan gaat het vast lukken
Kan me er ook iets bij voorstellen. Ingrepen zijn in principe ook eng denk ik maar als er geen andere uitweg meer is zul je moeten. Maar zo niet leuk.
2e helft maart?? Kan het niet eerder?? Als het moet dan maar zo snel mogelijk en dan hopen dat je daarna snel kunt herstellen en je weer beter gaan voelen. Heb met je te doen Murthie. Sterkte meid.