Vandaag een kaartje binnen gekregen met een oranje envelop. Dankjewel voor degene die hem gestuurd heeft! Ik ga de kaart van de week langs brengen heel fijn!
Helaas is ze er nog lang niet. En in april beginnen haar examens dus ook dan zal ze veel steun nodig hebben om deze te halen. En misschien staat het geluk eens aan haar kant en is er toch een mini kansje dat ze na de zomer kan gaan studeren. Ik hoop het echt zo voor haar. Erg moeilijk zo een onzekere toekomst omdat ze zoveel wil maar bijna niks meer kan op dit moment.
Vandaag weer een kaart binnen gekregen. Ik denk ook weer via dit forum. Ik ga de kaart van de week gelijk langs brengen. Dankjewel!!
Omdat moment is ze in het amc voor ct scan voor haar nieren. Ze heeft in ieder geval geen nierstenen. Nu gaan ze kijken of er misschien afwijkingen zijn met contrast vloeistof. Omdat haar nieren ook niet goed werken en altidj bloed in haar urine heeft.
Berichtjes blijven altijdwelkom ook de komende weken en maanden. En als iemand een kaart wilt sturen deze blijven ook welkom!