Pfeiffer, hoe lang merkbaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Re: Pfeiffer, hoe lang merkbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 15:54

Ik had juist hetzelfde! Deed ook pijn als ik er aan kwam. Maakte mij er erge zorgen om, maar dokter zei dat het dus van Pfeiffer kwam. Vind dat wel eng, opgezwollen klieren daarvan je niet wit dat je ze had..

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-14 18:54

Ah, oke. Dan hoop ik dat maar. Mijn klier is alleen rechts in mijn nek dikker, aan de linkerkant kan ik hem niet eens echt vinden. Hij is nu wel wat minder hard (2,5 uur geslapen vanmiddag := ) hoop dus dat het morgen niks bijzonders is. Maargoed, ja.. ik ken iemand die lymfklierkanker heeft gehad en bij haar is het net op tijd ontdekt, dus vandaar dat ik een wrang gevoel krijg als ik zelf merk dat mijn klier pijn doet :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 14:03

Ja bij was het ook enkel rechts. Ja ik weet het, vind het zelf ook erg eng, kunt altijd langs de dokter gaan om het zeker te zijn.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 16:52

Bijna een jaar geleden had ik Pfeiffer, behoorlijk.. Ondanks dat men zegt dat je weerstand er minder van wordt, ben ik nu pas 'voor het eerst' ziek sinds die Pfeiffer. Nja ziek.. ik ben verkouden en heb een voorhoofdholte ontsteking. Maar jemig wat ben ik moe zeg!
Net als Pfeiffer; helemaal uit het veld geslagen. En net als toen ook weer heel snel een hoge hartslag en snelle ademhaling als ik wel wat ga doen (bijvoorbeeld boodschappen halen). Ik baal ontzettend! Want het gaat ook maar niet weg.
Maandag werd ik ziek.. En nu ben ik het nog steeds.. Verkoudheidjes duren nooit zo lang bij mij!

Nog meer ex-Pfeiffer mensen die dit herkennen?

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:00

Sabini schreef:
Bijna een jaar geleden had ik Pfeiffer, behoorlijk.. Ondanks dat men zegt dat je weerstand er minder van wordt, ben ik nu pas 'voor het eerst' ziek sinds die Pfeiffer. Nja ziek.. ik ben verkouden en heb een voorhoofdholte ontsteking. Maar jemig wat ben ik moe zeg!
Net als Pfeiffer; helemaal uit het veld geslagen. En net als toen ook weer heel snel een hoge hartslag en snelle ademhaling als ik wel wat ga doen (bijvoorbeeld boodschappen halen). Ik baal ontzettend! Want het gaat ook maar niet weg.
Maandag werd ik ziek.. En nu ben ik het nog steeds.. Verkoudheidjes duren nooit zo lang bij mij!

Nog meer ex-Pfeiffer mensen die dit herkennen?

Jaaaa ikke ben der nu eindelijk weer vanaf heeft wel weer 2maanden geduurd