Ik hoef niet af te vallen want ik ben slank zat, maar ik wil graag wat meer billen kweken (de heb ik namelijk niet
) wie weet gaat dit helpen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoef niet af te vallen want ik ben slank zat, maar ik wil graag wat meer billen kweken (de heb ik namelijk niet
) wie weet gaat dit helpen!

prima te doen
al ben ik huiverig voor de 2e helft
100+
maargoed ik wist dat het zeer ernstig gesteld was met mijn conditie. Dit wordt nog een zware challenge...
ik heb flink gefaald in de 30 day challenge en zal dus ook opnieuw moeten beginnen. Vanavond weer naar de sportschool en daar zal ik weer beginnen met dag 1
en wat ook kan helpen is foto's maken en maten meten, dan zie je zelf ook de progressie die je maakt. 
MrUlbe schreef:Haha LynnDenise niet te snel willen gaan hoor :p dat zul je inderdaad wel voelen!
Goed bezig allemaal!
Bunga misschien kun je hier motivatie vinden om mee te doenen wat ook kan helpen is foto's maken en maten meten, dan zie je zelf ook de progressie die je maakt.

Joey schreef:Ik doe mee! Alleen ik ga voor iets zwaarder (niet alleen squats), ik wil gelijk veel dingen doen en misschien wat overdreven 'veel', maar dat is vast goed voor me!![]()
[ Afbeelding ]

xRiiannex schreef:Joey schreef:Ik doe mee! Alleen ik ga voor iets zwaarder (niet alleen squats), ik wil gelijk veel dingen doen en misschien wat overdreven 'veel', maar dat is vast goed voor me!![]()
[ Afbeelding ]
40 pushups![]()
Ben al blij als ik er 10 kan
Daarom vind ik het wel een leuke uitdaging!